نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

آغاز فصل سوم مسابقات Beyond The Summit در مناطق آمریکا و آسیای‌شرقی

سری تورنمنت‌های (Beyond The Summit(BTS بازی Dota 2 که به‌صورت آنلاین و در مناطق مختلف جهان برگزار می‌شود فصل جدید خود را در آمریکا و آسیای شرقی دوباره از سر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه زومجی باشید.

این مسابقات که با هدف ایجاد محیط رقابتی برای پیشرفت تیم‌های حرفه‌ای و آماتور در مناطق مختلف تاسیس شده است، هر سال چندین بار با جوایز کم به صورت آنلاین برگزار می‌شود. فصل سوم این رقابت‌ها در مناطق آمریکا و آسیای‌شرقی به تازگی آغاز شده است و می‌خواهیم نگاهی به جدول مسابقات هر منطقه بیاندازیم.

منطقه آمریکا

بعد از قهرمانی تیم‌های Root Gaming و Cloud9 در دو فصل قبلی حالا با توجه به عدم حضور این دو تیم به خاطر مشکلات مختلفی مثل آماده نبودن و منحل شدن باید دید چه تیمی فاتح این رقابت‌ها خواهد شد. البته چهار عضو سابق تیم Cloud9 در حال حاضر تیمی دیگر با نام Shazam را تشکیل داده‌اند که شاید تکرار قهرمانی خود را با نامی جدید جشن بگیرند؛ البته آن‌ها باید ابتدا از سد تیم‌های بزرگی چون Digital Choas ،Elite Wolves ،Team Freedom و Infamous بگذرند تا بتوانند قهرمانی خود را تکرار کنند.

bracket-amrica-bts-zoomg

منطقه آسیای‌شرقی

نبود تیم Fnatic در این فصل مسلما بهترین فرصت برای تیم‌های دیگر این منطقه است تا بتوانند جایزه این تورنمنت را از آن خود کنند. این تیم قهرمان فصل اول BTS بود؛ اما در نبود آن‌ها قهرمان دوره قبل Execretion حضور دارد و با تمام قدرت از عنوان قهرمانی خود در فصل گذشته دفاع خواهد کرد.

bracket-sea-bts-zoomg

مجموعا برای هر منطقه ۱۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده است که به تیم اول ۵۰۰۰، تیم دوم ۳۰۰۰ و تیم سوم و چهارم هر کدام ۱۰۰۰ دلار داده خواهد شد. در این رقابت‌ها سیستم تک حذفی و بیشترین برد از بین سه بازی استفاده می‌شود.

به نظر شما چه تیمی فاتح هر منطقه خواهد شد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده