// چهار شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: اولین قسمت از سه‌گانه کونان با نام Conan Exiles معرفی شد

در حدود دو ماه قبل اعلام شد که استودیو فانکام با همکاری کمپانی کونان پراپِرتیز، مالک حق امتیاز برند کونان، در حال ساخت سه‌گانه این شخصیت است. حال اولین قسمت این مجموعه با نام Conan Exiles معرفی شده است. با زومجی و جزئیات این بازی همراه باشید.

استودیوی نروژی فانکام با همکاری کمپانی کونان پراپِرتیز اولین قسمت از سه‌گانه جدید کونان با نام Conan Exiles را معرفی کرد. بر طبق اطلاعات منتشر شده بر روی وب‌سایت رسمی Conan Exiles، امکان تجربه بازی به صورت تک‌نفره و چند نفره وجود دارد. این بازی بر سه پایه بقا، ساخت و تسلط استوار است. گیمر علاوه بر دشمنان انسان با چالش‌های محیطی نیز مقابله خواهد کرد. Conan Exiles بر روی عناصر دوره ماقبل تاریخ تاکید داشته و دارای ویژگی‌هایی چون کشاورزی، شکار حیوانات، سوار شدن بر روی حیوانات، تشکیل قبلیه و ساخت پناهگاه در کنار دیگر گیمرها است. در کنار این ویژگی‌ها، خصوصیت جنگ و خونریزی بربرها فراموش نشده و امکان جنگ با دیگران، تسلط بر سرزمین گیمرهای شکست‌خورده و قربانی کردن دشمنان در پیشگاه خدایان وجود دارد. تریلر معرفی Conan Exiles را در زیر مشاهده می‌کنید.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

وب‌سایت رسمی Conan Exiles، این بازی را چنین توصیف می‌کند:

در این دنیا یک تبعیدی (exile) خواهید بود. یکی از هزاران انسانی که در زمین‌های بایر خشن طوفان‌زده و در برابر دشمنان فراوان باید از خود دفاع کنید. در اینجا باید زنده بمانید، بسازید و متسلط شوید.

گرسنه، تشنه و تنها. با دنیای خشن و اولین دشمنت روبه‌رو می‌شوی. برای یافتن غذا، کشاورزی یا شکار کن. برای ساخت سلاح و ابزار به دنبال منابع بگرد. برای زنده ماندن یک پناهگاه بساز. سوار بر حیوانات سرتاسر دنیای پهناور را طی کن و به تنهایی آن را کاوش کن. یا با دیگر گیمرها همراه شو و شهرها و سنگرهایی مقاوم بساز تا در برابر تهاجم‌های نابودکننده تاب بیاوری. زمانی که به اندازه کافی قدرت یافتی، پا به میدان نبرد بگذار و با دشمنانت بر سر تسلط بر سرزمین‌های بزرگتر مبارزه کن. دشمنانت را در پیشگاه خدایان قربانی و توازن قدرت را بر هم بریز.

استودیو فانکام تنها به انتشار تریلر اکتفا نکرده و سه تصویر از مراحل ابتدایی ساخت بازی منتشر کرده است.

با استناد به تاریخ منتشر شده در وبسایت Conan Exiles، این بازی در تابستان امسال از طریق برنامه Early Access در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. نسخه نهایی این بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی بر روی کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود.

منبع: Pcgamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده