نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰

تماشا کنید: Star Wars: The Force Awakens به دنیای بازی‌های Lego خواهد آمد

در حالی که فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر‌می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) چندی است اکران شده و رکورد‌های مختلفی را هم شکسته است، طرفداران این سری قادر خواهند بود تا وقایع این فیلم را در قالب یک بازی از سری Lego هم تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

استودیو تی‌تی گیمز اولین بار در سال ۲۰۰۵ شروع به ساخت بازی‌های لگو از سری استار وارز کرد و حال این استودیو که تحت مالکیت کمپانی برادران وارنر است، ساخت نسخه لِگو جدید‌ترین فیلم این سری را هم با نام Lego Star Wars: The Force Awakens تایید کرده که قرار است در تاریخ ۸ تیر ۹۵ برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، Wii U، 3DS و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شود. تی‌تی گیمز به مناسبت معرفی این بازی مطلبی منتشر کرده که به شرح زیر است:

سری جنگ ستارگان برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد؛ چرا که اولین نسخه از مجموعه بازی‌های لِگو مربوط به سری Star Wars بود و پس از آن هم افتخار ساخت نسخه‌های دیگری را بر اساس این مجموعه داشتیم. حال تصمیم گرفتیم تا آخرین قسمت از سری فیلم‌های جنگ ستارگان را در قالب یک بازی لِگو تولید کنیم که قرار است شخصیت‌ها، محیط، وسایل نقلیه و در کل محتویات بسیار جدیدی داشته باشد.

استودیو سازنده بازی به مناسبت معرفی آن تریلر زیبایی منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

به‌علاوه به نظر می‌رسد که کمپانی فیلم‌سازی لوکاس فیلم هم با تی‌تی گیمز در ساخت این بازی همکاری خواهد کرد و به موجب آن شاهد استفاده از بازیگران فیلم (در بخش صداگذاری شخصیت‌ها) و همچنین محیط‌های مرتبط با فیلم خواهیم بود. البته وقایع بازی Lego Star Wars: The Force Awakens دقیقا پایبند به داستان فیلم نخواهند بود و برخی وقایع پیش از فیلم را نیز پوشش خواهند داد.

به‌علاوه این بازی که تقریبا برای تمامی پلتفرم‌های نسل هفتم و هشتمی عرضه خواهد شد، برخی محتویات انحصاری هم برای کنسول‌های سونی خواهد داشت که در قابل شخصیت‌ها و وسایل نقلیه اضافی در اختیار دارندگان این کنسول قرار خواهند گرفت. در ادامه هم می‌توانید تصاویری از این بازی را تماشا کنید:

منبع: بلاگ رسمی پلی‌استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده