نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اولین بازی موبایل نینتندو ماه آینده برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد

نینتندو آبان ماه سال جاری اولین بازی - اپلیکشن موبایل خود را با نام Miitomo معرفی کرد که طبق اعلام جدید این کمپانی از ماه آینده در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

نینتندو چندی است که تصمیم گرفته با همکاری کمپانی دِنا (DeNA) وارد بازار بازی‌های موبایل شود و در همین راستا هم اولین محصول مشترک خود را با نام Miitomo معرفی کرد که ترکیبی از یک بازی و اپلیکشن است و کاربران می‌توانند با ساخت آواتار دلخواه‌شان، در یک محیط جذاب با دوستان خود تعامل کنند. نینتندو اخیرا طی کنفرانسی در مورد این بازی گفته بود:

Miitomo یک تجربه اجتماعی خواهد بود که به کاربر اجازه می‌دهد با آواتار‌های Mii خود در وارد دنیایی جذاب شده و با دیگران ارتباط داشته باشند. کاربران با استفاده از شخصیت‌های منحصر به فرد خود می‌توانند با دوستان‌شان در مورد مسائل مختلف صحبت کنند یا برخی کارهای مفرح و سرگرم کننده را در کنار یکدیگر انجام دهند.

بازی Miitomo یک اثر رایگان خواهد بود که البته برای دریافت محتویات جذاب آن (که هنوز نوع این محتویات به طور دقیق مشخص نیست) باید از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید. پیش ثبت نام این بازی از تاریخ ۱۸ بهمن آغاز خواهد شد و افرادی که در این زمان ثبت نام کنند، از امتیاز‌های ویژه‌ای در خود بازی و همچنین برنامه کاربری جدید نینتندو یعنی My Nintendo بهره خواهند برد. این برنامه هم در ماه مارس (اسفند ۹۴/فروردین ۹۵) عرضه و جایگزین Club Nintendo خواهد شد.

نینتندو همچنین اعلام کرده که Miitomo را اواسط ماه مارس ابتدا برای کشور ژاپن و پس از آن در اواخر همین ماه برای کشور‌های اروپایی و آمریکایی عرضه خواهد کرد. این بازی قرار بود پیش از اتمام سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شود که به دلیل نیاز نینتندو به زمان بیشتر برای توسعه آن، تا تاریخ مذکور با تاخیر مواجه شده و بالاخره ماه آینده بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS قابل بازی خواهد بود.

به‌علاوه نینتندو و دِنا قصد دارند تا ماه مارس سال ۲۰۱۷ در مجموع پنج بازی موبایل عرضه کنند که باید منتظر ماند و دید این آثار تا چه حد موفق خواهند بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده