نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ انتشار بازی Rocket League برای ایکس باکس وان اعلام شد

بازی Rocket League که بهترین بازی مستقل سال هم لقب گرفت، یکی از عناوین خوش ساخت سال گذشته بود. سرانجام تاریخ عرضه‌ی این بازی برای کنسول ایکس باکس‌وان اعلام شده است و کاربران کنسول مایکروسافت تا کمتر از دو هفته‌ی دیگر می‌توانند آن را بازی کنند. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

کمتر کسی گمان می‌کرد که بازی Rocket League با ایده‌ی ساده‌اش، یعنی ترکیب غریب و دیوانه‌وار فوتبال و اتومبیل‌رانی، به چنین موفقیتی برسد. این بازی که پیش‌تر برای برای پلتفرم رقیب مایکروسافت منتشر شده بود، اکنون برای عرضه به کاربران ایکس‌باکس وان تاریخ دقیق‌تری را پیش روی خود می‌بیند. این ساخته‌ی استودیو سایانیکس قرار است تا دو هفته‌ی دیگر یعنی اواسط ماه فوریه برای کنسول مایکروسافت منتشر شود. صفحه‌ی توییتر بازی Rocket League در پاسخ به یکی از طرفداران این خبر را اعلام کرد:

ما اکنون مشغول انجام کار‌های مجوز‌های قانونی مربوطه با @ID_Xbox هستیم. هدف ما اواسط فوریه است. خوشحالیم که هیجان شما را می‌بینیم!

در همان اوایلی که اعلام شد این بازی قرار است برای ایکس‌باکس وان هم عرضه شود، فقط یک تاریخ عرضه‌ی مبهم در حوالی فوریه ی 2016 اعلام شده بود. اما اکنون می‌دانیم که برای بازی کردن Rocket League تا آخر این ماه، دیگر لازم نیست صبر کنیم. این بازی به زودی به محض گرفتن مجوز از مایکروسافت منتشر خواهد شد.

این بازی محبوب سال گذشته یک غافلگیری بزرگ برای پلتفرم‌های پی‌سی و پلی‌استیشن‌4 بود. با اقدام سونی و عرضه‌ی رایگان این بازی برای کاربران پلی‌استیشن‌پلاس بر محبوبیت آن افزوده شد و علاوه بر آن افراد مختلف هم بازی را از طریق توییچ و یوتیوب استریم می‌کردند.

از جمله ویژگی‌های متمایز و منحصر به فرد نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Rocket League می‌توان به پوسته‌های کاملا جدید که در نسخه‌های پی‌سی و پلی‌استیشن‌4 نبودند و ماشین‌هایی با تم بازی Halo و Gears of War و سایر ویژگی‌های خاص اشاره کرد.

منبع: AttackOfTheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده