نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: بازی Hitman دارای محتوای انحصاری برای پلی‌استیشن 4 خواهد بود

کمپانی اسکوئر انیکس اطلاعات جدیدی در مورد بازی مورد انتظار و اپیزودیک Hitman منتشر کرده که شامل یک تریلر جدید و خبری خوش برای طرفداران کنسول پلی‌استیشن 4 است. برای اطلاع از این محتویات با زومجی همراه باشید.

استودیو آی او اینتراکتیو، سازنده بازی Hitman و اسکوئر انیکس، ناشر آن، اطلاعات جدیدی در مورد بازی Hitman ارایه کرده‌اند. اولین مورد یک خبر خوش برای طرفداران کنسول پلی‌استیشن 4 است که بر اساس آن همان طور که پیش‌تر هم اعلام شده بود، دارندگان این کنسول یک هفته زود‌تر از دیگر پلتفرم‌ها به نسخه بتا بازی دسترسی خواهند داشت که در تاریخ ۲۳ بهمن برای کنسول سونی و ۳۰ بهمن برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

خبر بعدی برای دارندگان این کنسول این است که بازی Hitman دارای شش مرحله کاملا انحصاری بر روی پلی‌استیشن 4 خواهد بود که با نام «The Sarajevo Six» عرضه خواهند شد. این شش مرحله در قالب ماموریت‌های بخش Contracts ارائه می‌شوند که اولین قسمت از آن‌ها The Director نام خواهد داشت و گیمر باید اسکات سارنو را از بین ببرد که یکی از روسای تشکیلات نظامی CICADA است.

Hitman PS4 Exclusive

اسکوئر انیکس همچنین تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده که ویژگی‌های کلی این بازی را نشان می‌دهد و می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

 

|

اسکوئر انیکس پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم گرفت تا نسخه جدید Hitman را به شکلی چند قسمتی عرضه کند که قسمت اول آن ۲۱ اسفند ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. اسکوئر انیکس طی پستی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام کرده که داستان بازی همانند سریال‌های تلویزیونی خواهد بود که برای فهمیدن آن تجربه تمام قسمت‌ها ضروری است. همچنین اپیزودیک بودن بازی به سازندگان آن اجازه داده تا داستان را کامل‌تر بسط دهند و جدا از این که وقایع حول محور شخصیت مامور ۴۷ خواهند بود، شاهد دیانا، دستیار قدیمی مامور ۴۷ و مجموعه‌ای جدید و کامل از شخصیت‌های دیگر نیز خواهیم بود.

نظر شما در مورد نسخه جدید Hitman و محتوای انحصاری آن چیست؟

منابع: Polygon و بلاگ رسمی پلی‌استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده