نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

تماشا کنید: تریلر تبلیغاتی جدید ایکس‌باکس وان و نوید یک سال رویایی

کمپانی مایکروسافت ویدیو تبلیغاتی جدیدی با نام «Just the Beginning» در مورد کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرده که نوید یک سال عالی و رویایی را برای این کنسول و طرفدارانش می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ تمرکز زیادی بر روی بهبود کنسول ایکس‌باکس وان داشت و در این راه عرضه بازی‌های بزرگ و انحصاری مثل Forza Motorsport 6، Halo 5: Guardians و Rise of the Tomb Raider در کنار بازی‌های مولتی پلتفرم و همچنین بهبود تجربه استفاده از کنسول با عرضه بروزرسانی بزرگ «Xbox One Experience» نقش بسزایی در رسیدن به این هدف داشتند. عرضه آثار بزرگ در سال ۲۰۱۵، باعث شد تا طرفداران و منتقدین زیادی این سال را بهترین سال تاریخ کنسول‌های ایکس‌باکس از لحاظ لاین آپ بازی‌ها معرفی کنند که البته مایکروسافت با این افراد موافق نیست! چرا که این کمپانی اخیرا تریلری جدید منتشر کرده و ۲۰۱۵ را یک شروع برای سالی بهتر و موفق‌تر معرفی کرده است:

|

همان طور که در ویدیو هم مشاهده کردید، ابتدا شاهد نمایشی از آثار عرضه شده در سال ۲۰۱۵ هستیم و پس از آن مایکروسافت تعدادی از بازی‌های سال ۲۰۱۶ را نیز معرفی می‌کند. آثاری بزرگ مثل Quantum Break، ReCore، Sea of Thieves، Halo Wars 2،The Division، Gears of War 4 و Mirror's Edge: Catalyst که برخی از آن‌ها به شکل انحصاری و برخی نیز مولتی‌پلتفرم برای این کنسول عرضه خواهند شد و البته اثری مثل The Division محتوای الحاقی خود را ابتدا برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد.

به هر حال سال ۲۰۱۵ سال موفقی برای ایکس‌باکس وان بود و طرفداران این کنسول هم از بازی‌های عرضه شده برای آن راضی بودند. حال باید منتظر ماند و دید که سال ۲۰۱۶ طبق وعده‌های مایکروسافت می‌تواند حتی بهتر نیز باشد یا خیر. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده