نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

بازی GTA 5 بیش از ۶۰ میلیون نسخه فروخته است!

کمپانی تیک تو اینتراکتیو، امروز گزارش درآمد سه ماه آخر سال ۲۰۱۵ خود را اعلام کرد که در این گزارش، مشخص شد بازی Grand Theft Auto 5، از زمان انتشارش تا به حال موفق شده بیش از ۶۰ میلیون نسخه به فروش برساند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

تابستان گذشته بود که کمپانی تیک تو اعلام کرد ۵۴ میلیون نسخه از بازی Grand Theft Auto V به فروش رسانده است. امروز در گزارش درآمد سه ماه آخر سال ۲۰۱۵، این کمپانی اعلام کرد که فروش بازی به بیش از ۶۰ میلیون نسخه رسیده است. این مسئله به این معنی است که بازی به طور میانگین از تابستان، توانسته ماهی یک میلیون نسخه به فروش برساند. این آمار فروش مربوط به تمام پلتفرم‌هایی است که بازی برای آنها منتشر شده است. بازی GTA 5، ابتدا برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد و سپس برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

این دستاورد عظیم تنها بخش کوچکی از موفقیت‌های این شرکت در سال مالی گذشته است. استراوس زلنیک، مدیر عامل تیک تو در اینباره گفت:

این نتایج فوق‌العاده به دلیل فروش بسیار خوب بازی‌های Grand Theft Auto V، NBA 2K16 و WWE 2K16 به دست آمده است. این درآمد، بیشترین درآمد کمپانی ما از طریق فروش محصولاتمان به مصرف کننده‌ها بوده است.

در گزارش مالی که در تابستان سال گذشته منتشر شده بود، تیک تو اعلام کرده بود که فروش کلی بازی‌های مجموعه Grand Theft Auto تا به حال به ۲۲۰ میلیون نسخه رسیده است.

نظر شما درباره فروش فوق‌العاده بازی GTA 5 چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده