نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

اعضای سابق کمپانی بلیزارد بازی ترسناک Broken را معرفی کردند

تعدادی از اعضای سابق کمپانی مشهور بلیزارد گرد هم آمده و یک استودیو بازیسازی جدید با نام کولاید اینترتینمنت تاسیس کرده‌اند که در اولین اقدام یک بازی ترسناک و اپیزودیک با نام Broken خواهد ساخت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اخیرا یک استودیو بازیسازی جدید با نام کولاید اینترتینمت کمپین کیک‌استارتری برای یک بازی ترسناک راه‌اندازی کرده که Broken نام دارد. این افراد که اعلام کرده‌اند پیش‌تر در کمپانی بلیزارد فعال بودند، بازی خود را یک اکشن ماجراجویی داستان محور معرفی کرده‌اند که در ساخت آن از بازی‌های بزرگی مثل The Walking Dead، The Last of US و Half-Life الهام گرفته شده است. شرح کامل این بازی در صفحه کیک‌استارتر آن به شرح زیر است:

بازی Broken یک اثر اکشن ماجراجویی سوم شخص و داستان محور خواهد بود که وقایع آن در سال ۲۰۲۱ اتفاق می‌افتند. داستان بازی کاملا توسط خود ما نوشته شده و روایتگر ماجراجویی‌های شخصی فردی به نام لوگان کایل است که یک افسر نیروی دریایی سابق بوده و در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در دل دنیایی ویران شده بر اثر حملات شیمیایی که برای زنده ماندن تلاش می‌کند که در این بین برخی موجودات جهش‌یافته و بسیار خطرناک هم در دنیای آخرالزمانی بازی دیده می‌شوند.

در Broken اولویت با داستان بازی خواهد بود و تمامی المنت‌های دیگر در اختیار داستان پردازی هستند؛ با این حال شاهد برخی قسمت‌های دیگر نیز در گیم‌پلی بازی خواهیم بود که حل پازل‌ها، نبرد با دشمنان قوی و باز کردن اچیومنت‌ها بخشی از آن است. ما قصد داریم تا گیمر آن قدر غرق دنیای این بازی و داستان و گیم‌پلی آن شود که پس از مدتی دوری از بازی هم کماکان تمامی ویژگی‌های آن را به خاطر داشته باشید.

ption id="attachment_101528" align="aligncenter" width="680"]Broken سیر تکاملی موجودات جهش‌یافته بازی Broken

پروژه کیک‌استارتر این بازی با هدف جمع‌آوری ۲۷۵ هزار دلار آغاز شده است. Broken فعلا برای انتشار در تاریخ نامعلومی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک در نظر گرفته شده که در صورت جمع‌آوری بودجه بیشتر، برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و حتی گوشی‌های موبایل iOS و اندروید نیز توسعه خواهد یافت. در ادامه می‌توانید تصاویری هنری از این بازی را تماشا کنید:

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده