نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

سم لیک به تمجید از بازی انحصاری Until Dawn پلی‌استیشن 4 پرداخت

سم لیک، سازنده بازی Quantum Break که خود یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان است، طی مصاحبه‌ای یکی از بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی Until Dawn را مورد ستایش قرار داده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سم لیک اخیرا مصاحبه‌ای جامع در مرکز تحقیقات و فناوری پاریس انجام داده که بخشی از آن مربوط به بازی Until Dawn است؛ اثری که شاید خیلی‌ها از جمله خود سونی آن را دست کم گرفته بودند و امید زیادی به موفقیتش نداشتند، ولی سازندگان بازی در استودیو سوپرمسیو گیمز اثری به یاد‌ماندی را تولید و عرضه کردند. سم لیک در حین مصاحبه در مرکز تحقیقاتی پاریس، با پرسشی از طرف سازندگان بازی Until Dawn مواجه شد که نظر وی را در مورد این اثر خواستار شدند و وی در پاسخ گفت:

مراحل ساخت بازی Quantum Break به مقطعی رسیده است که کم‌کم زمان نسبتا بیشتری برای بازی کردن دارم و به همین دلیل هم سراغ بازی‌های مختلف می‌روم. از قضا چند روز پیش Until Dawn را شروع کردم و بازی در یک کلام عالی است.

البته این تعریف و تمجید یک طرفه نبود و ویل بایلس، سازنده بازی Until Dawn هم اعلام کرد ک یکی از طرفداران پر و پاقرص بازی Alan Wake است.

دانلود ویدیو با کیفیت 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p

لیک البته در ادامه صحبت‌های خود به سراغ چند بازی بزرگ دیگر هم رفت و اعلام کرد که از طرفداران سری بازی‌های Half-Life است. البته وی گفت که نحوه داستان پردازی این مجموعه با نحوه داستان پردازی بازی‌های رمدی اینترتینمنت متفاوت است، ولی این مسئله به منزله بد بودن بازی نیست. به‌علاوه لیک اعلام کرد که به دلیل شخصیت‌پردازی و فضاسازی عالی، به بازی‌های استودیو ناتی‌داگ مثل سری Uncharted و The Last of Us هم علاقه‌مند است.

بخش پایانی این قسمت از صحبت‌های لیک هم در مورد داستان پردازی در بازی‌های اخیر بود که وی اعلام کرد داستان بازی‌هایی مثل The Witcher 3: Wild Hunt و مخصوصا Life is Strange را پسندیده و حتی دومی را یک اثر «فوق‌العاده» در این زمینه معرفی کرد.

نظر شما در مورد صحبت‌های سم لیک چیست؟

منبع: Dual Shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده