// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بازی Final Fantasy 15 احتمالا برای رایانه‌های شخصی هم منتشر خواهد شد

کمپانی اسکوئر انیکس، صاحب امتیاز و ناشر سری بازی‌های فاینال فانتزی قرار است ماه آینده میلادی رویدادی تحت نام «کند و کاو: Final Fantasy 15» برگزار کند. در این بین یکی از کاربران نیوگف گزارش داده که اسکوئر در این مراسم از نسخه رایانه‌های شخصی بازی هم رونمایی می‌کند.

شخصی با نام کاربری KupoNut در فروم نیوگف توانسته با گشت و گذار در کدهای جاوااسکریپت صفحه‌ی رویداد، متوجه کلمات استیم و ویندوز 10 شود. این در حالی است که کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان که پلتفرم‌های مقصد قسمت پانزدهم فاینال فانتزی هستند، در بین کدهای صفحه رویداد وجود دارند.

از موارد دیگری که این کاربر موفق به کشف آن‌ها شده، صفحات و توضیحاتی برای تریلرها، تقویم، راهنما و برنامه‌های اجراهای زنده بوده است. لازم به ذکر است که این کاربر از این روش برای صفحه‌ی بازی Rise of the Tomb raider هم استفاده کرده بود.

با تمام این اوصاف، اسکوئر انیکس هنوز رونمایی رسمی از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی تا به امروز انجام نداده و فعلا مشخص است که این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. ولی انتظار می‌رود ناشر بازی مانند چند نسخه‌ی قبل، این بازی را هم به رایانه‌های شخصی بیاورد. از آخرین بازی‌هایی که اسکوئر انیکس در مجموعه‌ی فاینال فانتزی برای رایانه‌های شخصی عرضه کرده می‌توان به Final Fantasy Type-0 HD اشاره داشت.

آیا شما هم جزو کسانی هستید که مایلید نسخه‌ی پانزدهم مجموعه فاینال فانتزی را بر روی رایانه‌ی شخصی تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده