نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: باندل محدود پلی استیشن 4 بازی Uncharted 4

دیروز بلاگ رسمی پلی‌استیشن با انتشار ویدیویی از باندل مخصوص پلی‌استیشن 4 بازی Uncharted 4: A Thief's End که به رنگ آبی - خاکستری است رونمایی کرد. با زومجی و تماشای ویدیو رونمایی این باندل محدود همراه باشید.

بازی بسیار مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۲۶ آوریل سال ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد و قرار است پرونده نیتن دریک، پروتاگونیست محبوب و معروف سونی، با این بازی بسته شود. امروز، سونی از باندل محدود کنسول پلی‌استیشن 4 بازی Uncharted 4 رونمایی کرد. این کنسول، در زمان انتشار بازی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و رنگ بسیار زیبای آبی - خاکستری دارد. قیمت این باندل، ۳۹۹.۹۹ دلار آمریکا / ۴۹۹.۹۹ دلار کانادا خواهد بود و پیش‌فروش آن از دیروز آغاز شده است.

علاوه بر یک کنسول ۵۰۰ گیگابایتی به رنگ بسیار زیبای آبی‌ - خاکستری که برروی آن طرحی از نیتن دریک ثبت شده است، یک کنترلر دوال‌شاک ۴ نیز به همان رنگ به علاوه یک کپی از بازی Uncharted 4 در این باندل وجود دارد. به غیر از طرح نیتن دریک، برروی این کنسول محدود، لوگوی مجموعه آنچارتد و پلی‌استیشن 4 به رنگ طلایی حک شده است. همچنین عبارت لاتین SIC PARVIS MAGNA نیز برروی این کنسول دیده می‌شود. این عبارت به معنی «بزرگی از شروع‌های کوچک» است و دقیقا همان عبارتی است که برروی حلقه معروف نیتن دریک حک شده است:

|

کسانی که این باندل را خریداری کنند، همچنین یک کد دریافت خواهند کرد که با استفاده آن در بازی می‌توانند به یک لباس اضافه، یک پوسته طلایی اسلحه و تعدادی امتیاز آنچارتد برای استفاده در بخش چند نفره بازی دست پیدا کنند.

خبر دیگری که هنگام رونمایی از این باندل اعلام شد، این بود که کنترلر دوال‌شاک ۴ مخصوص بازی، به صورت جداگانه نیز به فروش خواهد رسید. این کنترلر در اوایل ماه مارس (اسفند ۱۳۹۴) و پیش از انتشار بازی با قیمت ۶۴.۹۹ دلار آمریکا / ۸۹.۹۹ دلار کانادا در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما این تمام تجهیزات با طرح بازی آنچارتد ۴ نبود که سونی از آنها رونمایی کرد. یک هدست بی‌سیم گلد پلی‌استیشن 4 نیز با طرح بازی قرار است با قیمت ۹۹.۹۹ دلار آمریکا / ۱۱۹.۹۹ دلار کانادا باز هم در اوایل ماه مارس برای علاقمندان در معرض فروش قرار گیرد. رنگ این هدست نیز همان آبی - خاکستری رنگ کنسول است. ناتی‌داگ، سازنده بازی، یک حالت شخصی صدا نیز برای بخش چند نفره بازی طراحی کرده که هنگام انتشار بازی، از طریق اپلیکیشن همراه هدست برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره این باندل محدود چیست؟

منبع: بلاگ پلی‌استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده