// شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴

تماشا کنید: بازی «ارتش‌های فرازمینی» ماه آینده بر روی استیم منتشر می‌شود

بازی ایرانی ارتش‌های فرازمینی که چندی پیش به صورت فیزیکی در ایران منتشر شد، سرانجام با پشتیبانی کمپانی بریتانیایی مِرج گیمز، ۱۴ اسفند بر روی شبکه جهانی استیم منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید.

به جرات می‌توان ارتش‌های فرازمینی را مورد انتظارترین بازی ایرانی دانست که نمایش‌های اولیه‌اش امیدهای بسیاری برای عرضه یک بازی ویدیویی ایرانی با استانداردهای جهانی ایجاد کرد. ساخته‌ی استودیو راسپینا که ۹ شهریور ماه سال جاری به صورت فیزیکی در ایران منتشر شد، سرانجام راه خود را از طریق انتشار دیجیتالی به بازارهای جهانی پیدا کرد و قرار است کمپانی مرج گیمز که سابقه طولانی در انتشار بازی‌های مستقل مانند Limbo و Blinding of Issac دارد، ارتش‌های فرازمینی را در استیم و سایر استورهای معتبر عرضه کند.

برخلاف نسخه‌ی عرضه شده در ایران، E.T. Armies دیجیتالی دارای صداگذاری و رابط کاربری انگلیسی خواهد بود و از طرفی، همزمان با انتشار دیجیتالی در استیم، بخش چند نفره‌ی آنلاین بازی شروع به فعالیت می‌کند. در نسخه‌ی داخلی تنها بازیکنان قادر بودند تا در شبکه‌ی محلی به بازی چند نفره بپردازند. همچنین این بازی دارای دستآوردهای (اچیومنت‌) استیم نیز خواهد بود.

ارتش‌های فرازمینی با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در شبکه استیم و سایر استورهای دیجیتال در تاریخ ۱۴ اسفند ماه برای پلتفرم رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود.

ما در بررسی نسخه فارسی بازی ارتش‌های فرازمینی که برای آن امتیاز ۶ از ۱۰ را در نظر گرفتیم، با اینکه به نقاط قوت بازی مانند گرافیک چشم‌نواز و جالب، سبک خاص نورپردازی محیطی و از همه مهم‌تر، پیاده‌سازی صحیح گیم‌پلی سبک تیراندازی اول شخص اشاره کردیم، اما در عین حال گفتیم که ارتش‌های فرازمینی داستانی گنگ و ضعیف را یدک می‌کشد و از طرفی شخصیت‌پردازی و نحوه پیش‌برد داستان آنچنان رضایت بخش نیست.

ارتش‌های فرازمینی به عنوان یک پروژه بلند مدت و بلندپروازانه، گامی بلند برای صنعت بازی‌سازی کشور محسوب می‌شود و امیدواریم باز هم از تیم راسپینا و سایر استودیوهای داخلی، آثاری شاخص و قابل توجه ببینیم.

دانلود با رزولوشن 320p | دانلود با رزولوشن HD 720p

صفحه استیم بازی ارتش‌های فرازمینی

منبع: Merge Games


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده