نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

تل‌تیل گیمز: ۲۰۱۶ سالی مهم برای سری The Walking Dead خواهد بود

سری بازی‌های داستان محور و اپیزودیک «مردگان متحرک» را می‌توان مهم‌ترین بازی تل‌تیل گیمز نامید که به نوعی این استودیو شهرت خود را مدیون این مجموعه است. حال سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که در سال ۲۰۱۶ برنامه‌های ویژه‌ای برای آن دارند. با زومجی همراه باشید.

تل‌تیل گیمز سابقه خوبی در ساخت بازی‌های معمایی مثل Serious Sam و Monkey Island دارد، با این حال عرضه بازی The Walking Dead در سال ۲۰۱۲ که با الهام از کمیک‌های رابرت کرکمن ساخته شده بود، این استودیو را به شهرت فعلی رساند و پس از آن هم شاهد عرضه دیگر بازی‌های داستان محور این استودیو مثل The Wolf Among Us و The Game of Thrones بودیم.

حال تل تیل گیمز قصد دارد تا سال ۲۰۱۶ را به سالی پرفروغ برای طرفداران سری مردگان متحرک تبدیل کند و اولین قدم آن‌ها در این سال عرضه The Walking Dead: Michonne خواهد بود که در جریان مراسم The Game Awards 2015 عرضه آن تایید شد و قرار است داستان شخصیت میشون را در قالب یک مجموعه سه قسمتی ارائه دهد. البته این بازی به نوعی رابط بین فصل‌های دوم و سوم سری بازی‌های اصلی The Walking Dead هم خواهد بود که انتظار می‌رود فصل سوم آن به زودی تایید شود. حال جاب استافر،رییس تل تیل گیمز توییتی منتشر کرده که خبری خوش برای طرفداران این مجموعه محسوب می‌شود:

ما سخت در حال کار بر روی سری بازی‌های مردگان متحرک هستیم؛ خبر‌های خوشی در مورد نسخه Michonne در راه هستند و البته در کنار آن یک خبر ویژه هم در مورد این مجموعه داریم که ۲۰۱۶ را به سالی بزرگ برای سری The Walking Dead تبدیل می‌کند.

همان طور که سازندگان پیش‌تر هم اعلام کرده بودند اپیزود اول بازی The Walking Dead: Michonne ماه فوریه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی ویندوزی، مَک، اندروید و iOS منتشر خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که منظور سازندگان از «خبر ویژه» در مورد این مجموعه چیست؟

نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده