نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

ناپایداری نرخ فریم در نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution در ایکس‌باکس وان

بنا به شنیده‌ها، نسخه‌ی آزمایشی Homefront: The Revolution در کنسول نسل هشتم مایکروسافت از لحاظ گرافیکی با کاستی‌هایی دست‌وپنجه نرم می‌کند. با زومجی همراه باشید.

دیجیتال فاندری و چند سایت دیگری که زودتر از موعد به نسخه‌ی بتای محدود Homefront: The Revolution دسترسی داشته‌اند می‌گویند که گرافیک این بازی بر روی ایکس‌باکس وان چندان چنگی به دل نمی‌زند. به گزارش این منابع، بازی در این کنسول به‌طور میانگین با نرخ ۳۳ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود که عدد قابل قبولی است؛ ولی مشکل اینجا است که این نرخ در بازه‌ی ۲۰ تا ۴۰ فریم بر ثانیه تغییر می‌کند که نوعی ناپایداری را در بعضی لحظات به وجود می‌آورد. قضیه وقتی جدی‌تر می‌شود که بدانیم بازی در این پلتفرم نه با رزولوشن 1080p، بلکه با رزولوشن 900p اجرا می‌شود. همچنین این اثر در مورد اتصال به شبکه، کاستی‌هایی دارد که در کنار افت فریم، بعضا شرایط نامناسبی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که در پلی‌استیشن 4 با چه وضعیتی روبه‌رو خواهیم بود.

بازی Homefront: The Revolution توسط استودیو دامباستر و بر پایه‌ی موتور بازی‌سازی کرای‌انجین در حال ساخت است و دیپ سیلور هم انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی که ماجرای غیرواقعی اشغال شدن ایالات متحده توسط کره‌ی شمالی را به تصویر می‌کشد، قرار است در ۱۷ ماه مه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) برای سیستم‌عامل ویندوز و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. نسخه‌ی آزمایشی یا بتای بازی هم از ۲۲ بهمن در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده