فقط چند روز دیگر تا انتشار بسته‌الحاقی The Following بازی Dying Light باقی مانده است و حال استودیو تک‌لند با انتشار یک پرسش و پاسخ در سایت رسمی خود تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. با زومجی همراه باشید.

یکی از روش‌های متداول برای معرفی یک محصول، انتشار FAQ یا همان پرسش و پاسخ‌هایی است که سازندگان خود سوالات را طرح کرده و به آن‌ها پاسخ می‌دهند و از این طریق تمام اطلاعات موردنیاز در مورد بازی را با طرفدارانشان به اشتراک می‌گذارند. حال کمپانی تک‌لند هم چنین روشی را در آستانه انتشار بسته‌الحاقی The Following بازی Dying Light در نظر گرفته که می‌توانید با مطالعه آن کاملا با این DLC حجیم و پرمحتوا آشنا شوید.

| دانلود با رزولوشن 720p

سوال: Dying Light: The Following چیست؟

The Following یک بسته‌الحاقی عظیم برای بازی Dying Light است که قابلیت‌های جدید زیادی را از جمله یک نقشه وسیع جدید، وسایل نقلیه (باگی‌های) قابل شخصی‌سازی و از همه مهم‌تر یک خط داستانی مرموز به بازی اضافه می‌کند.

سوال: برای تجربه بسته‌الحاقی The Follwing باید لِوِل شخصیت من چقدر باشد؟

برای تجربه داستان این DLC داشتن یک شخصیت حداقل لول ۱۸ پیشنهاد می‌شود؛ با این حال شما می‌توانید پس از تمام کردن مقدمه نسخه اصلی، هر زمان که مایل بودید خط داستانی این بسته‌الحاقی را آغاز کنید.

سوال: آیا برای تجربه The Following تمام کردن نسخه اصلی اجباری است؟

خیر نیازی به تمام کردن بازی اصلی نیست و فقط باید مرحله مقدماتی آن را پشت سر بگذارید. با این حال به دلیل ارتباطات داستانی بین دو نسخه، تمام کردن بازی اصلی پیش از آغاز داستان بسته‌الحاقی پیشنهاد می‌شود.

سوال: آیا می‌توانم در The Following از شخصیت فعلی خودم استفاده کنم؟

بله امکان انتقال شخصیت و فایل‌های ذخیره بازی از نسخه اصلی به The Following وجود دارد و می‌توانید شخصیت قبلی خود را در این نسخه توسعه بدهید.

dying light

سوال: آیا در این بسته‌الحاقی شاهد دشمنان جدیدی خواهیم بود؟

بله، علاوه بر دشمنان سابق بازی، در این نسخه شاهد چند نوع دشمن جدید هم خواهید بود که شخصیت و نوع حملات آن‌ها متفاوت است.

سوال: آیا در این نسخه هم حرکات پارکور نقش مهمی در بازی خواهند داشت؟

پارکور همواره چه به عنوان یک اسلحه و چه به عنوان یک روش حرکتی نقش اساسی در بازی Dying Light دارد و این بسته‌الحاقی هم همین مسیر را ادامه خواهد داد.

سوال: برای شخصی‌سازی وسیله نقلیه چه امکاناتی خواهیم داشت؟

گیمر‌ها می‌تواند آیتم‌های مختلف دفاعی و هجومی را مثل سلاح آتش زن یا سپر تقویت شده به باگی خود اضافه کنند. به‌علاوه امکان اضافه کردن آیتم‌های مختلف برای بهبود عملکرد باگی در زمینه کنترل و سرعت و موارد اینچنینی هم وجود دارد که این نوع آیتم‌ها در چند سطح در بازی وجودخواهند داشت. بخش دیگر شخصی‌سازی هم امکان اضافه کردن رنگ‌ها و طراحی‌های مختلف برای تغییر ظاهر خودرو است.

سوال: منظور از Driver Rank چیست؟

Driver Rank یک شاخه جدید در قسمت توانایی‌ها (Skill) است که پس از سوار شدن به اولین باگی به آن دسترسی خواهید داشت. این شاخه هم همانند شاخه‌های توانایی دیگر چندی توانایی و ارتقا دارد که به وسیله رانندگی کردن و انجام دادن کار‌هایی مثل زیر گرفتن دشمنان یا پرش با باگی نوار آن پر می‌شود و می‌توانید ارتقا‌های مختلف را فعال کنید.

سوال: منظور از Trust Rank چیست؟

Trust Rank برای اولین بار در بسته‌الحاقی The Following به بازی اضافه شده است و ویژگی است که میزان اعتماد مردم محلی را به شما نشان می‌دهد. برای بالا رفتن سطح این ویژگی باید با انجام ماموریت‌های مختلف به مردم محلی کمک کنید. با بالا رفتن سطح اعتماد مردم به شما ماموریت‌ها و توانایی‌های جدیدی به دست می‌آورید که برای پیشبرد داستان بازی مهم هستند.

سوال: آیا پس از شروع داستان The Following می‌توانم به نقشه اصلی بازی نیز بروم؟

امکان سوییچ بین دو نسخه همواره از طریق منو اصلی بازی ممکن است و شخصیت شما هم با تمام ویژگی‌هایی که در هریک از آن‌ها کسب کردید، به دیگری منتقل خواهد شد.

|

 

سوال: آیا حالت Be the Zombie در این نسخه هم وجود خواهد داشت؟

بله حالت Be the Zombie در این نسخه هم امکان بازی در نقش زامبی‌ها را در نقشه جدید بازی فراهم می‌کند و به‌علاوه تغییراتی هم در آن اعمال شده که تعادل بازی را بیش از پیش بهبود می‌بخشد.

سوال: چند نفر به طور همزمان می‌توانند بازی را به شکل آنلاین تجربه کنند؟

۴ نفره به طور همزمان می‌توانند ماموریت‌های Dying Light Enhanced Edition یا The Following را به شکل همکاری (Co-op) آنلاین تجربه کنند و نفر پنجم هم می‌تواند برای تجربه قسمت Be the Zombie که به شکل ۴ در برابر ۱ صورت می‌گیرد به آن‌ها اضافه شود.

سوال: تفاوت بین نسخه‌های Dying Light: The Following Enhanced Edition و Dying Light: The Following چیست؟

Dying Light: The Following Enhanced Edition نسخه بهبود یافته بازی اصلی است که سال گذشته عرضه شد و ویژگی‌های جدیدی مثل درجه سختی Nightmare و ۲۵۰ سطح شخصیتی افسانه‌ای جدید به آن اضافه شده‌اند و در کنار این‌ها بسته‌الحاقی The Following هم با آن ادقام شده است. ولی اگر طرفدارانی قصد ندارند نسخه اصلی را مجددا خریداری کنند، می‌توانند بسته‌الحاقی را به شکلی مجزا و با نام Dying Light: The Following خریداری کنند.

سوال: نسخه بهبود یافته Dying Light و بسته‌الحاقی The Following چه زمانی منتشر خواهند شد؟

Dying Light: The Following Enhanced Edition و بسته‌الحاقی The Following در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهند شد.

سوال: آیا نسخه‌های فیزیکی بازی تمام محتویات را بر روی دیسک خواهند داشت؟

بله تمام محتویات این نسخه‌ها بر روی دیسک وجود خواهد داشت و نیازی به دانلود نیست. البته نقشه‌های مربوط به قسمت Community در این بین یک استثنا هستند که باید آن‌ها را دانلود کنید.

سوال: بسته‌الحاقی The Following چند ساعت گیم‌پلی جدید به بازی اضافه خواهد کرد؟

در وحله اول به ۱۰ ساعت زمان برای تمام کردن داستان این بسته‌الحاقی نیاز خواهید داشت و اگر بخواهید ماموریت‌های فرعی را هم تمام کنید ۱۰ ساعت دیگر به آن اضافه خواهد شد. به‌علاوه چالش‌های جدید و همچنین سطوح افسانه‌ای نسخه Enhanced Edition زمان گیم‌پلی بازی را به ۵۰ ساعت می‌رسانند و اگر درجه سختی Nightmare و نقشه‌های قسمت Community را هم در نظر بگیرید، به جرات می‌توان گفت که شاهد ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی خواهید بود.

سوال: منظور از سطوح افسانه‌ای چیست؟

۲۵۰ سطح افسانه‌ای جدید سطوح اضافه‌ای برای ارتقا شخصیت هستند و زمانی فعال می‌شوند که گیمر یکی از ۳ شاخه اصلی توانایی‌ها را به حد نهایت ارتقا داده باشد. پس از آن امتیازات تجربه جدید سطوح افسانه‌ای را فعال خواهند کرد که به موجب آن‌ها بهترین سلاح‌های بازی یا پوشش‌های جدید برای شخصیت وی در دسترس خواهد بود.

سوال: درجه سختی Nightmare چه ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد؟

درجه سختی کابوس حالت ارتقا یافته درجه سختی دشوار (Hard) است که سختی بازی را حتی نسبت به آن هم افزایش می‌دهد. برای مثال امکان استفاده از سلاح‌های بسیار قدرتمند پیدا شده از طریق ایستر اِگ‌ها در این حالت وجود ندارد و انرژی گیمر هم چه در مبارزات و چه در حرکات پارکور سریع‌تر کاهش می‌یابد و پس از هر بار مردن هم گیمر XP زیادی را از دست می‌دهد. به‌علاوه ویژگی‌های مختص درجه سختی دشوار مثل دشمنان خشن‌تر، شب‌های طولانی تر و کمبود لوت در این درجه سختی هم وجود خواهند داشت.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

سوال: آیا مشخصات سیستم مورد‌نیاز بازی در نسخه رایانه‌های شخصی تغییر کرده است؟

خیر در این مورد شاهد هیچ تغییری نخواهید بود و اگر نسخه اصلی بازی را به راحتی اجرا کردید، نباید نگرانی در این مورد داشته باشید.

سوال: آیا امکان شخصی‌سازی HUD در این بازی وجود دارد؟

بله گیمر‌ها می‌توانند ویژگی‌های مختلف HUD را فعال یا غیر‌فعال کنند و به‌علاوه چندین فیلتر گرافیکی مختلف هم در بازی وجود خواهند داشت که گیمر‌ها می‌توانند ظاهر بازی را با استفاده از آن‌ها بر حسب علاقه خودشان تغییر دهند.

سوال: آیا نقشه‌های قسمت Community در نسخه‌های کنسولی هم وجود خواهند داشت؟

بله دارندگان هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 می‌توانند از نقشه‌های قسمت Community در زمان انتشار بازی استفاده کنند.

سوال: آیا شاهد سلاح‌های طلایی (Gold Tier) جدیدی خواهیم بود؟

بله برای هر دو نسخه Dying Light: Enhanced Edition و Dying Light: The Following سلاح‌های طلایی جدیدی در نظر گرفته شده و علاوه بر آن افرادی که بازی را با درجه سختی کابوس انجام دهند شانس بالایی برای پیدا کردن این نوع سلاح‌ها خواهند داشت. در مجموع و در مورد سلاح‌ها، بیش از ۱۰۰ سلاح و دستورساخت جدید به بازی اضافه شده‌اند که در تمامی قسمت‌های آن وجود خواهند داشت و علاوه بر سلاح‌های طلایی شامل سلاح‌های سرد و ارتقا‌های جدید نیز خواهند بود.

سوال: آیا باز هم پس از عرضه محتویات جدیدی به بازی اضافه خواهند شد؟

همان طور که از سال پیش و پس از عرضه نسخه اصلی Dying Light محتویات جدیدی برای آن عرضه کردیم، همین سیاست را برای The Following هم اعمال خواهیم کرد.

به هر حال همان‌طور که در بین سوال و جواب‌ها هم اشاره کردیم بازی کامل Dying Light: The Following Enhanced Edition و بسته‌الحاقی مجزا The Following در تاریخ ۲۰ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهند شد. به نظر شما آیا این بسته‌احاقی می‌تواند موفقیت‌های نسخه اصلی بازی را تکرار کند؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده