نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

سازندگان Battalion 1944 در اندیشه توسعه بیشتر بازی پس از کسب بودجه موردنظر

بازی چند‌نفره تیراندازی Battalion 1944 که حال و هوایی جنگ جهانی دوم را دارد چند روز پیش معرفی شد و حال توانسته بودجه موردنظر خود را در کیک‌استارتر کسب کند و در نتیجه سازندگان قصد دارند تا بازی را بیش از پیش توسعه دهند. با زومجی همراه باشید.

همین چند روز پیش بود که استودیو بالکهِد بازی Battalion 1944 را معرفی کرد تا پس از مدت‌ها شاهد رونمایی از یک اثر شوتر با حال و هوای جنگ جهانی دوم باشیم که البته فقط به شکل چند‌نفره می‌توان آن را تجربه کرد. حال این اثر توانسته فقط در طی دو روز بودجه ۱۰۰ هزار پوندی موردنظر سازندگانش را کسب کند و در کنار ۱۰۰ هزار پوند دیگری که خود توسعه‌دهندگان برای آن فراهم کرده‌اند، فعلا ۲۰۰ هزار پوند بودجه برای این بازی موجود است.

البته پروژه کیک‌استارتر Battalion 1944 کماکان ادامه دارد و افراد زیادی هنوز هم به جمع‌آوری بودجه بیشتر برای این اثر کمک می‌کنند. لازم به ذکر است که پرداخت ۱۳ پوند کافی است تا این اثر را در هنگام عرضه به صورت رایگان دریافت کنید و با پرداخت مبالغ بیشتری جوایز دیگری مثل امتیازات بیشتر در خود بازی را به همراه خواهد داشت. حال به لطف کسب بودجه بیش از پیشبینی‌های اولیه، سازندگان بازی در استودیو بالکهد قصد دارند تا این اثر را بیش از پیش توسعه دهند. البته هنوز مشخص نیست که مراحل توسعه بعدی چه چیزهای خواهند بود یا چه ویژگی‌های دیگری به بازی اضافه خواهد شد، با این حال استودیو سازنده در این راستا پستی در سایت رسمی خود منتشر کرده که به شرح زیر است:

از این که توانستیم بودجه‌ای بیش از حد انتظار برای این بازی جمع‌آوری کنیم بسیار خوشحال هستیم و هدف ما اضافه کردن ویژگی‌های بهتر و جدیدتر به بازی خواهد بود که برای این مقصود یک ایده «فوق‌العاده» داریم؛ ایده‌ای که خیلی از شما‌ها از ما آن را درخواست کرده بودید و البته هنوز به حدی نرسیده که آن را با شما به اشتراک بگذاریم. به زودی اخبار جدیدی در مورد هدف‌های بعدی خود برای Battalion 1944 منتشر خواهیم کرد که به موجب آن‌ها این بازی یک تجربه عالی از جنگ جهانی دوم را در اختیار گیمر‌ها قرار خواهد داد.

بازی Battalion 1944 برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در حال ساخت است و انتظار می‌رود که در ماه مه ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۹۶) عرضه شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده