// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تصاویر جدیدی از شخصیت‌های بازی Tekken 7 منتشر شد

کمپانی باندای نامکو، سازنده Tekken 7 اخیرا تصاویری از شخصیت‌های این بازی را منتشر کرده است. در این تصاویری طرح‌های بروزرسانی شده شخصیت‌های جین کازاما، پائول، هورانگ، و استیو فاکس قابل مشاهده است. با زومجی و تصاویر این بازی همراه باشید.

نهمین قسمت از سری بازی‌های Tekken  با نام Tekken 7 برای انتشار در جولای ۲۰۱۶ (۱۱ تیر تا ۱۰ مرداد ۱۳۹۵) در حال ساخت است. حال کمپانی باندای نامکو تصاویری از شخصیت‌های جین کازاما، هورانگ، پائول و استیو فاکس منتشر کرده است. در این تصاویر تغییر در سبک طراحی شخصیت‌ها مشهود است. از جمله این تغییرات استفاده از چشم‌بند بر روی چشم شخصیت هورانگ است. شخصیت پائول به مانند همیشه براساس موتورسواران آمریکایی لباس پوشیده و استیو فاکس ذات بوکسور بودن خود را حفظ کرده است.

تاکنون عرضه بازی Tekken 7 بر روی پلی‌استیشن 4 و پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR به صورت رسمی تایید شده است و بزودی دیگر پلتفرم‌های مقصد Tekken 7 اعلام خواهند شد. در این نسخه داستان خاندان میشیما به پایان می‌رسد و اختلافات بین هیهاچی میشیما، کازویا میشیما و جین کازاما به نتیجه می‌رسد. همچنین به ریشه‌های Devil Gene در دنیای تکن پرداخته می‌شود. Tekken 7در مجموع دارای ۲۹ شخصیت قابل بازی خواهد بود. از این تعداد بیست شخصیت در زمان عرضه در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند و دیگر شخصیت‌ها به مرور زمان به بازی اضافه می‌شوند. از بین هفت شخصیت جدید که اولین حضور خود در این سری را تجربه می‌کنند میتوان به شاهین جنجگوی عرب، کلودیو سرافینو عضو ایتالیایی انجمن Anti-Devil، جک-۷ جدیترین مدل از سری جک و کازومی میشیما همسر هیهاچی و مادر کازویا اشاره کرد. همچنین شخصیت‌های باسابقه این سری از جمله جین کازاما، آسوکا کازاما، کازویا میشیما،یوشیمیتسو  و کینگ نیز در این بازی حضور دارند.

tekken 7 mishima bloodline خاندان میشیما به ترتیب از چپ به راست: کازومی میشیما، کازویا میشیما، هیهاچی میشیما، جین کازاما و جون کازاما

اولین نسخه از سری تکن در سال ۱۹۹۴ و توسط نامکو (بعدها به باندای نامکو اینترتیمنت تغییر نام داد) بر روی پلی‌استیشن عرضه شد. تا سال ۲۰۰۵ و بازی Tekken 5: Dark Resurrection بازی‌های مختلف تکن به صورت انحصاری بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن عرضه می‌شدند اما با عرضه Tekken 6 بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 این روند دچار تغییر و تحول شد. در مارس ۲۰۱۵ اعلام شد که سری تکن در سرتاسر جهان مجموعا ۴۴ میلیون نسخه فروش داشته است. Tekken 3 موفق‌ترین بازی سری از نظر منتقدین و فروش بوده است. این بازی در مجموع ۸.۳ میلیون نسخه فروش داشته که ۱.۴ میلیون نسخه تنها در ژاپن به فروش رسیده است. همچنین Tekken 3 پس از  Super Smash Bros. Brawl جایگاه دومین بازی پرفروش سبک مبارزه‌ای تاریخ را در اختیار دارد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده