نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

تبلیغ محتوای دانلودی Black Ops 3 توسط چهره‌های معروف در اینستاگرام

با انتشار اولین محتوای دانلودی بازی Call of Duty: Black Ops 3 به نام Awakening دستگاه تبلیغاتی کمپانی اکتیویژن حسابی به راه افتاده است تا به هر شکل ممکن فروش این محتوا را به حداکثر برساند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

به تازگی تعدادی از چهره‌های مشهور (احتمالا به درخواست اکتیویژن) در اینستاگرام خود تصاویری در مورد محتوای دانلودی Awakening و همچنین شخصیت The Replacer منتشر کردند. این شخصیت در تریلر تبلیغاتی Awakening حضور دارد و نقشش را پیتر استرمر (بازیگر سریال Fargo) ایفا می‌کند. اکتیویژن می‌گوید هنگامی که شما در حال بازی کردن Call of Duty هستید، این کاراکتر به جای شما زندگی می‌کند و کارهای شما را انجام می‌دهد!

تعدادی از افراد مشهوری که به تبلیغ Awakening در اینستاگرام پرداخته‌اند عبارتند از: کایری ایروینگ (بازیکن بسکتبال حرفه‌ای با ۴.۵ میلیون دنبال‌کننده)، کریسی تایگن (مدل معروف با ۴.۹ میلیون دنبال‌کننده) و کوکو (بازیگر و مدل امریکایی با ۱.۸ میلیون دنبال‌کننده). در گالری زیر شما می‌توانید تصاویری را که این افراد از شخصیت The Replacer منتشر کرده‌اند مشاهده کنید.

 

تمام این تصاویر در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن ۱۳۹۴)  و هم‌زمان با عرضه‌ی محتوای دانلودی برای پلی‌استیشن 4 به انتشار رسیده‌اند. Awakening برای این کنسول زودتر از سایر پلتفرم‌ها منتشر شد؛ دلیل این موضوع قرارداد انحصار زمانی جدیدی است که بین شرکت‌های سونی و اکتیویژن بسته شده. این قرارداد قبلا بین مایکروسافت و اکتیویژن وجود داشت.

Awakening اولین محتوای دانلودی پولی برای بازی Black Ops 3 است که شامل چهار نقشه‌ی جدید برای بخش چندنفره و همچنین یک نقشه برای «حالت زامبی» این بازی می‌شود. هنوز تاریخ انتشار این محتوا برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان اعلام نشده است؛ ضمن اینکه اکتیویژن اعلام کرده در آینده سه محتوای دانلودی دیگر نیز برای Black Ops 3 عرضه خواهند شد.

Black Ops 3 دوازدهمین بازی از سری پرطرفدار Call of Duty است که سال گذشته برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید و نسل قبل منتشر شد. این بازی مثل قسمت‌های قبلی مجموعه به لحاظ تجاری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و هنوز هم در صدر جداول فروش دیده می‌شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده