نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens شامل محتوایی اضافه بر اتفاقات فیلم خواهد بود

چند روز گذشته بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens   معرفی شد و گفته شد بازی محتوایی اضافه بر محتوای مرتبط با فیلم خواهد داشت. حال امروز در مصاحبه گیم اینفورمر با کارگردان بازی اطلاعات دیگری نیز از بازی مشخص شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اوایل همین هفته بازیLEGO Star Wars: The Force Awakens  معرفی شد و بر اساس تریلری که در زمان معرفی پخش شد مشخص بود که بازی بر اساس فیلم ساخته شده است و علاوه بر آن محتوای جذاب اضافه‌ایی نیز خواهد داشت. روز بعد از آن در کنفرانس خبری کمپانی سازنده مشخص شد که این بازی شامل محتوای ارتباط دهنده‌ایی بین Return of the Jedi و The Force Awaken است. حال امروز در مصاحبه گیم اینفورمر با کارگردان بازی یعنی جیمز ادن اطلاعات جدید دیگری هم از بازی بدست آمد.

بر اساس گفته‌های کارگردان LEGO Star Wars: The Force Awakens  شامل شش مرحله است. در ادامه جیمز ادن گفت در ابتدا تنها قرار بوده که بازی بر اساس فیلم پیش برود و هیچ مرحله اضافه‌ایی در آن نباشد اما بعد از مدتی تصمیم تیم سازنده عوض شد و محتوایی اضافه بر داستان فیلم را نیز در بازی طراحی شد!

علاوه بر‌این‌ها در ویدیویی که به نمایش درآمد مشخص شد یکی از مراحل در مورد داستان بازوی قرمز رنگ C-3PO و نحوه به وجود آمدن آن است.

LEGO Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر ۹۵) برای پلتفرم‌های Nintendo 3DS، Wii U، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌اسیتشن ویتا، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: AttackOfTheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده