نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

تماشا کنید: تاریخ عرضه نسخه جهانی بازی Clash Royale مشخص شد

بازی Clash Royale اثر جدید استودیوی سوپرسل در سبک بازی‌های MOBA است که نسخه بتا و محدود آن چندی پیش عرضه شده است. حال سازندگان بازی با انتشار تریلر کوتاهی تاریخ عرضه نسخه نهایی آن را نیز اعلام کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

پس از موفقیت بسیار بالای بازی‌های پیشین استودیوی سوپرسل مثل Clash of Clans، Boom Beach و Hay Day، این کمپانی فنلاندی ماه پیش اثر جدیدی را با نام Clash Royale معرفی کرد که تلفیقی از سبک‌های استراتژی همزمان و کارتی است. این بازی پیش از این به صورت محدود بر روی سیستم عامل iOS و در کشور‌هایی مثل نیوزلند، سوئد، دانمارک و فنلاند عرضه شده بود و حال سازندگان بازی با انتشار یک تریلر کوتاه تاریخ انتشار نسخه نهایی آن برای اندروید و iOS را مشخص کرده‌اند:

|

همان طور که در ویدیو هم مشاهده می‌کنید، این بازی برای عرضه جهانی در ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۹۴-فرودین ۹۵) برنامه ریزی شده است. Clash Royale در اصل یک بازی کارتی است که در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی از بازی Clash of Clans هم هستیم و البته برخی المان‌های سبک استراتژی و حتی MOBA هم در آن دیده می‌شود. این بازی همچنین یک حالت تورنمنت هم خواهد داشت که چند بازیکن به طور همزمان با یکدیگر رقابت می‌کنند و مدت زمان تقریبی هر یک از مبارزه‌های این بازی هم در حدود پنج دقیقه است.

به هر حال اثری مثل Clash of Clans انتظار‌ها را از کمپانی سوپرسل بالا برده و باید منتظر ماند و دید که بازی جدید این استودیو هم می‌توانید موفق باشد یا خیر. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Touch Arcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده