نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: تریلر سینمایی آغاز بازی Dark Souls 3، تاریکی و مرگ را نشان می‌دهد

شرکت بندای نامکو تریلر سینمایی آغازین مربوط به بازی نقش‌آفرینی آینده‌اش یعنی Dark Souls 3 را منتشر کرد. برای تماشای این ویدئوی سه دقیقه‌ای زیبا با زومجی همراه باشید.

در این ویدئوی جذاب و شگفت‌انگیز، شخصیت‌ها و موجوداتی را می‌بینیم که در طول بازی و در دنیای افسانه‌ای «لاتریک» با آنها مواجه خواهیم شد. «آلدریچ، فرشته‌ی اعماق»، «لشگر ارواح فارون» و «یارم غول‌پیکر» سه دشمن اصلی در Dark Souls 3 هستند که با صدای خسته و حزن‌انگیز راوی، در ویدئوی زیر معرفی می‌شوند. همچنین صحبت‌هایی در مورد شایعات قدیمی شنیده می‌شود که مسافران را به سرزمین‌های شمالی کشانده است.

|

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی و خالق مجموعه‌ی Souls اخیرا مصاحبه‌ای با وبسایت GameSpot داشت و اعلام کرد که مایل است با Dark Souls 3 به این سری پرطرفدار پایان دهد. او همچنین به این نکته تاکید داشت که استودیوی فرام‌سافتور باید به شدت دنبال ایده‌های جدید باشد.

Dark Souls 3 که چهارمین بازی از سری Souls است، ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. این بازی در زمان عرضه دارای پنج نسخه‌ی مختلف خواهد بود که هر کدام دارای یک سری آیتم‌های اضافی (مثل راهنما و نقشه‌ی بازی، موسیقی‌ها، مجسمه‌ی شخصیت‌ها و غیره) هستند و با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌شوند.

چند روز پیش یک ویدئوی ۶ دقیقه‌ای از Dark Souls 3 منتشر شده بود که بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذاشت. طرفداران بازی پس از تماشای این ویدئو بلافاصله آن را با بازی دیگر استودیوی فرام‌سافتور یعنی Bloodborne مقایسه کردند و گرافیک و گیم‌پلی این دو بازی را تا حد زیادی شبیه به یکدیگر خواندند. البته بهتر است تا زمان انتشار بازی صبر کنیم و سپس درباره‌ی این مسئله قضاوت نماییم.

اخیرا جزییاتی از گیم‌پلی Dark Souls 3 به وسیله‌ی فردی که موفق شده بود نسخه‌ی آزمایشی بازی را تجربه کند، منتشر شده بودند. این جزییات شامل نحوه‌ی شخصی‌سازی‌ها، سیستم «شعله‌های آتش» (Bonfire)، شیوه‌ی بازی به صورت همکاری یا Co-Op و همچنین تعداد سلاح‌های قابل حمل می‌شدند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی Dark Souls 3 می‌توانید اولین نگاه زومجی به این بازی را اینجا بخوانید.

منبع: VG 247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده