نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

احتمال عرضه بازی Firewatch برای ایکس‌باکس وان در صورت درخواست طرفداران

بازی Firewatch یکی از آثار متفاوت امسال است که امروز (۲۰ بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. حال سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که احتمال عرضه این اثر برای ایکس‌باکس وان هم وجود دارد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سال گذشته و در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015، استودیو مستقل کامپو سانتو بازی جدیدی با نام Firewatch معرفی کرد که به دلیل طراحی‌های هنری بسیار زیبا و منحصر به فرد و البته داستان جالبش خیلی زود محبوبیت زیادی در بین گیمر‌ها پیدا کردو حتی زومجی نیز آن را به عنوان بهترین بازی مستقل معرفی شده در جریان E3 2015 معرفی کرد. سازندگان بازی در آن زمان هم اعلام کردند که این اثر ابتدا برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و این مسئله تا به امروز که به روز عرضه بازی رسیدیم، تغییر نکرده است.

با این حال اخیرا شان وانامن، بنیان‌گذار استودیو کامپو سانتو، مصاحبه‌ای با سایت رِدبول انجام داده که می‌تواند طرفداران کنسول مایکروسافت را به تجربه این بازی امیدوار کند:

ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای پورت Firewatch برای پلتفرم‌های دیگر نداریم. با این حال منتظر عرضه بازی هستیم تا بازخورد طرفداران را در مورد آن ببینیم، در صورتی که گیمر‌ها خواستار نسخه ایکس‌باکس وان این اثر باشند، ما نیز آن را بررسی خواهیم کرد.

Firewatch داستان مردی را در قالب یک بازی ماجراجویی اول شخص روایت می‌کند که با رها کردن زندگی خود به یک دیده‌بان جنگل تبدیل شده است.

نظر شما در مورد احتمال عرضه این بازی برای ایکس‌باکس وان چیست؟

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده