نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: نمونه‌ی اولیه‌ از گیم‌پلی بازی Quantum Break

استودیوی رمدی، سازنده‌ی بازی Quantum Break در کنفرانسی که اخیرا در شهر پاریس برگزار شد، نمونه‌ای از گیم‌پلی اولیه‌ی این بازی را به نمایش گذاشت. اگر مایلید ببنید که Quantum Break در مراحل ابتدایی تولیدش چه کیفیتی داشت با زومجی همراه باشید.

در ویدئوی زیر بخش‌هایی از گیم‌پلی Quantum Break را مشاهده می‌کنید که عمدتا مربوط به سال ۲۰۱۲ هستند. البته این ویدئو که به درخواست مایکروسافت ساخته شده است، نمونه‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد. بخش‌های مربوط به کتابخانه که در این ویدئو دیده می‌شوند در نسخه‌ی نهایی Quantum Break نیز وجود خواهند داشت، اما رمدی می‌گوید که بازی‌اش پس از انتشار تفاوت‌های فراوانی با نمونه‌ی ابتدایی دارد. علاوه بر این، در ویدئوی زیر می‌توانید شکل اولیه‌ی مکانیزم‌های مهم بازی مثل دستکاری زمان و همچنین سیستم انتخاب‌ها که به آن ‌Junction Moments گفته می‌شود را مشاهده کنید.

 

|

به گزارش وبسایت DualShockers، سم لیک، کارگردان هنری استودیوی رمدی، در این کنفرانس درباره‌ی مجموعه‌ی Quantum Break صحبت کرد و توضیح داد که ایده‌ی داستانی که تیم سازنده‌ در سر دارند، بیش از یک بازی را شامل می‌شود. به این ترتیب لیک به صورت ضمنی به ادامه‌دار بودن این سری و ساخت دنباله‌ی Quantum Break در آینده نیز اشاره کرد. او همچنین گفت که داستان Quantum Break درباره‌ی «جک جویس»، قهرمان بازی و قدرت‌های فوق طبیعی این شخصیت است و در پایان بازی نیز ماجراجویی جک به طور قطعی تمام خواهد شد. شاید این حرف‌های سم لیک بدین معنی است که قسمت آینده‌ی Quantum Break قهرمان و قصه‌ای کاملا متفاوت خواهد داشت.

بازی تیراندازی سوم‌شخص Quantum Break ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بود، اما با تاخیر مواجه شد و حالا قرار است در تاریخ ۵ آوریل (۱۷ فروردین ۱۳۹۵) به صورت اختصاصی برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شود. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی نمایش بخش‌های کوتاه سریالی در انتهای هر اپیزود است. به این ترتیب شما پس از پایان هر یک از مراحل بازی، با توجه به انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید می‌توانید داستان را از زاویه‌ی دیگری دنبال کنید. همانطور که در بخش گیم‌پلی بازی با اتفاقاتی که برای قهرمانان داستان رخ می‌دهند آشنا می‌شویم، در سریال‌ها نیز ماجرای شخصیت‌های منفی را دنبال می‌کنیم.

استودیوی رمدی سال گذشته فهرست بازیگرانی را که در بخش سریالی Quantum Break به ایفای نقش خواهند پرداخت اعلام کرد. در میان این بازیگران نام‌های مطرحی مثل شاون آشمور (بازیگر فیلم‌های X-Men) و همچنین دومینیک موناگان (هنرپیشه‌ی فیلم‌های Lord of the Rings و سریال Lost) به چشم می‌خورد.

برای آشنایی بیشتر با Quantum Break می‌توانید اولین نگاه زومجی به این بازی را اینجا بخوانید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده