نویسنده: کاوه حقیقی
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

ستاره فیلم Assassin’s Creed از شباهت زیاد آن به ماتریکس می‌گوید

مایکل فاسبندر، ستاره فیلم اقتباسی Assassin’s Creed ادعا می‌کند که این فیلم بیشتر از هر چیزی او را به یاد سه‌گانه ماتریکس می‌اندازد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکل فاسبندر، بازیگر نقش اول فیلم فرقه اساسین (Assassin's Creed)، در مصاحبه اخیر خود وجود برخی المان‌ها در خط داستانی فیلم را باعث تبدیل شدن آن به چیزی بیشتر از یک فیلم تخیلی ساده دانست. او در اینباره گفت:

ایده ذخیره شدن حافظه در DNA این فیلم را به بیش از یک اثر تخیلی ساده تبدیل کرده است و می‌توان گفت که بیشتر با فیلمی در ژانر علمی تخیلی سر و کار داریم که برای من حس و حالی شبیه به سه‌گانه ماتریکس را تداعی می‌کند.

برای آنهایی که با داستان این فیلم آشنایی ندارند می‌توان گفت که این فیلم از سری بازی‌های استودیو یوبی‌سافت به همین نام اقتباس شده که در آن کالوم لینچ (Callum Lynch)، شخصیتی که فاسبندر نقش آن را بازی می‌کند، با استفاده از دستگاه مخصوصی به نام انیموس می‌تواند به خاطرات آگویلار (Aguilar)، جد دزد دریایی خود در قرن پانزدهم میلادی دست پیدا کند. در فیلم، لینچ به این موضوع پی می‌برد که آگویلار عضو گروه Assassin است و از تجارب او برای مقابله با تمپلار‌ها استفاده می‌کند.

فاسبندر همچنین اعلام کرد که این یک فیلم خشن نخواهد بود و باید بیشتر منتظر صحنه‌های اکشن و ماموریت‌های مخفیانه‌ای همانند بازی باشیم.

Assassin’s Creed در تاریخ یک دی سال آینده شمسی اکران خواهد شد و ستارگان دیگری همچون ماریون کوتیار، برندن گلیسون و جرمی آیرونز در آن ایفای نقش می‌کنند.

نظر شما چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند انتظارات طرفداران را برآورده کند؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده