نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter خرداد سال آینده عرضه خواهد شد

کمپانی بیگ بِن اینتراکیتو تاریخ انتشار هشتمین نسخه از سری بازی‌های شرلوک هولمز را مشخص کرده که بر اساس آن The Devil's Daughter خرداد ۹۵ عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری بازی‌های ماجراجویی شرلوک هولمز توسط استودیو فراگ ورز ساخته می‌شوند و اولین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۰۲ با نام The Mystery of The Mommy عرضه شد. تا به امروز هفت نسخه از این سری بازی‌ها عرضه شده‌اند که آخرین آن‌ها با نام Crime and Punishment در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و توانست بازخورد‌های خوبی هم از طرفداران و منتقدین کسب کند. به همین دلیل هم مهر ماه ۹۴ نسخه هشتم این سری با نام The Devil's Daughter معرفی شد که امروز بیگ بِن، ناشر بازی، تاریخ انتشار آن را اعلام کرده است که بر اساس آن این بازی در تاریخ ۷ خرداد ۹۵ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

سازندگان بازی علاوه بر اعلام تاریخ انتشار آن، متنی هم در مورد این اثر و ویژگی‌هایش منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter یک بازی ماجراجویی متفاوت خواهد بود که گیم‌پلی آن تلفیقی از اکشن، حل معما و جستجوی محیط است و سطح توانایی‌های هر گیمری را در حل معما‌های مختلف به چالش خواهد کشید. بازیکن در این بازی در نقش شرلوک هولمز باید درگیر داستانی تاریک شود که بر اساس ذات شیطانی انسان بنا شده است. وی می‌تواند آزادانه در قسمت‌های مختلفی از شهر لندن برای پیدا کردن سرنخ حل معما‌ها گشت و گذار کند و تمامی این تلاش‌ها در نهایت با پیوستن به هم راه حل نهایی را ارائه خواهند داد.

نسخه هشتم شرلوک هولمز یک گیم‌پلی عالی را با داستانی عمیق و غنی ترکیب خواهد کرد تا تجربه‌ای فراهم کند که شبیه هیچ یک از بازی‌های پیشین نیست. در این نسخه برای اولین بار قدرت‌های استنباطی شرلوک هولمز در برابر احساسات وی قرار خواهند گرفت و وی در چندراهی خانواده، نیرو‌های تاریکی و حس انتقام قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده