نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

شایعه: قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم‌های Saw در دست ساخت است

در سالیان اخیر، سری Saw یکی از مهمترین و جنجالی‌ترین مجموعه‌های سینمایی در ژانر وحشت بوده است. بسیاری از طرفداران این سبک مدت زیادی است که منتظر معرفی قسمت جدید این مجموعه هستند و به نظر می‌رسد که به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

ظاهرا کمپانی لاینزگیت قصد دارد پس از حدود ۶ سال، فیلم جدیدی از سری Saw منتشر کند و یک بار دیگر یاد و خاطره‌ی «قاتل اره‌ای» (Jigsaw) را در بین طرفدارانش زنده نماید. خبری که وبسایت Bloody-Disgusting آن را منتشر کرده باعث به وجود آمدن شایعه‌ی ساخت هشتمین فیلم این مجموعه با نام Saw: Legacy شده است. حتی اعلام شده که فیلمنامه‌ی این فیلم به وسیله‌ی جاش اشتولبرگ و پیت گلدفینگر نوشته می‌شود. این دو نفر قبلا در فیلم‌هایی مثل Sorority Row و Piranha 3D با یکدیگر همکاری کرده‌اند، بنابراین با ژانر وحشت آشنایی کامل دارند.

اولین قسمت از مجموعه‌ی Saw در سال ۲۰۰۴ به عنوان یک فیلم ترسناک نوآور که با بودجه‌ی محدودی ساخته شده بود اکران گردید. کارگردان این فیلم جیمز وان بود که تا آن زمان او را نمی‌شناختیم. وان که فیلم موفق Furious 7 را نیز در کارنامه دارد، پس از Saw هیچ یک از دنباله‌های این مجموعه را کارگردانی نکرده است. گفته می‌شود که او به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در پروژه‌ی Saw: Legacy نیز حضور خواهد داشت (البته اگر این شایعه حقیقت داشته باشد). وان در حال حاضر روزهای پرمشغله‌ای را پشت سر می‌گذارد؛ او ضمن اینکه فیلم Aquaman را برای کمپانی برادران وارنر می‌سازد، امسال دنباله‌ی فیلم The Conjuring را نیز روی پرده خواهد داشت.

آخرین فیلم از مجموعه‌ی Saw یعنی Saw 3D که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد را با نام The Final Chapter (فصل آخر) نیز می‌شناسند، احتمالا چون قرار بود این فیلم آخرین قسمت از این سری باشد؛ اما معمولا در سینما پول است که حرف اول و آخر را می‌زند و نام‌ها اهمیت چندانی ندارند. نظر شما درباره‌ی یک فیلم جدید از مجموعه‌ی Saw چیست؟

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده