نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تاریخ انتشار قسمت نخست The Walking Dead: Michonne مشخص شد

اگر از طرفداران سری بازی‌های داستان محور و اپیزودیک «The Walking Dead» هستید، خبر خوشحال کننده برای شما این است که نسخه فرعی این مجموعه تحت عنوان «The Walking Dead: Michonne» دو هفته‎ی دیگر عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

قسمت اول مردگان متحرک: میشون «The Walking Dead: Michonne» که با نام In Too Deep شناخته می‎شود، در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (سه شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی ویندوزی و مَک منتشر خواهد شد. بازی مذکور، کمی دیرتر برای اندروید و iOS  یعنی در ۲۵ فوریه در دسترس قرار می‌گیرد.  رخ‎دادهای این قسمت، مربوط به شخصیت میشون، نحوه پیوستن او به پیت و خدمتکارانش در کشتی «Companion» برای کنکاج جهت تجهیزات و بازماندگان خواهد بود. قسمت‎های دوم و سوم هم به‎ترتیب با نام‎های Give No Shelter و What We Deserve در ماه‎های مارس و آوریل عرضه می‎شوند. شما در ادامه می‎توانید تصاویر جدیدی از این اثر را مشاهده کنید:

سَمیرا ویلی، شخصی که برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «Orange is the New Black» کاملاً شناخته شده است، به عنوان شخصیت اصلی بازی نقش‎آفرینی می‌کند. وقایع بازی یاد شده میان قسمت‌های ۱۲۶ تا ۱۳۹ کتاب‎های مصور این سری رخ خواهد داد.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Euro Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده