نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

نسخه بتا محدود بازی Homefront: The Revolution آغاز شد

نسخه آزمایشی بازی Homefront: The Revolution دقایقی پیش به‌صورت انحصاری در اختیار دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قرار گرفت. اکنون اگر می‌خواهید که از زمان دقیق آغاز و پایان آن آگاه شوید با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

بنابر آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی استودیوی دامباستر، نسخه آزمایشی محدود بازی Homefront: The Revolution، ساعت هفت بعد از ظهر امروز، مورخه ۲۲ بهمن (به وقت ایران) به‌صورت انحصاری برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان آغاز شده و در ساعت هشت بعد از ظهر یک‌شنبه، ۲۵ بهمن به اتمام خواهد رسید.

بتای بازی تنها  یکی از حالت‌های بخش چندنفره را به نام حالت «مقاومت» شامل می‌شود؛ در این حالت بازیکنان در قالب گروه‌های چهار نفره و به‌صورت همکاری چند‌نفره (Co-op) قادر به تجربه بازی خواهند بود. بدین ترتیب امکان تجربه بخش داستانی Homefront: The Revolution در هنگام فعال بودن سرورهای مربوط به نسخه بتای آن امکان‌پذیر نیست و باید به حالت «مقاومت» اکتفا کنید.

پیش‌تر در زومجی خواندید که بتای بازی بر روی ایکس‌باکس وان با مشکلات فنی و گرافیکی متعددی روبه‌رو است و با وجود برخورداری از رزولوشن 900p، نرخ فریم آن پایدار نیست. همچنین در هنگام اتصال به سرورها نیز پیغام خطا مشاهده می‌شود که برای طرفداران ایرانی بازی خبر ناخوشایندی است.

اتفاقات قسمت دوم بازی، دو سال پس از اتمام داستان Homefront رخ می‌دهند. چهار سال از تهاجم نظامی جمهوری کره (GKR) به خاک ایالات متحده آمریکا گذشته است و نیروهای مقاومت به کمک واحدهای پراکنده ارتش، بیش‌تر ایالت‌های غربی کشور خود را از دست دشمن آزاد کرده‌اند و اکنون شما باید در نقش نیروهای مردمی و آموزش‌ دیده، در نبردهای سنگین سان‌فرانسیسکو شرکت کنید.

Homefront: The Revolution در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۱۶ (۲۸ اردیبهشت‌ ۱۳۹۵) برای سیستم‌عامل ویندوز و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده