نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۹

پس از Quantum Break، احتمالا Gears of War 4 هم برای پی‌سی عرضه خواهد شد

در حالی که کم‌تر از چند ساعت عرضه بازی Quantum Break برای رایانه‌های شخصی تایید شد، به نظر می‌رسد که دیگر انحصاری‌های کنسول ایکس‌باکس وان، از جمله Gears of War 4، هم همین مسیر را طی خواهند کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پروژه تبدیل ویندوز و ایکس‌باکس وان به یک پلتفرم واحد برای بازی، چندی است که توسط مایکروسافت کلید خورده و پس از عرضه بازی‌هایی مثل Ryse: Son of Rome و Dead Rising 3 در سال‌های گذشته، امروز هم شاهد تایید خبر عرضه بازی موردانتظار Quantum Break برای ویندوز 10 بودیم. با این حال سایت معتبر گیم‌اسپات، ضمن انتشار این خبر، طی پستی تایید کرد که آخرین ساخته رمدی اینترتینمنت تنها انحصاری ایکس‌باکس وان نخواهد بود که برای پی‌سی هم عرضه می‌شود و آثار دیگری از قبیل: Gears of War 4 و Scalebound هم برای ویندوز 10 عرضه خواهند شد.

سایت All Games Beta نیز سریعا از این پست تصویری گرفته که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

PC-Xbox-One

البته در این لیست علاوه بر بازی‌های مذکور، نام ReCore و Fable Legends هم دیده می‌شود که عرضه نسخه پی‌سی این بازی‌ها قبلا توسط مایکروسافت تایید شده است. به هر حال هنوز مشخص نیست که آیا واقعا اثری مثل Gears of War 4 برای پی‌سی هم عرضه خواهد شد یا خیر، با این حال با توجه به سابقه مایکروسافت و صد البته اعتبار گیم‌اسپات، این امر خیلی هم دور از انتظار نیست.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده