نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

اکتیویژن عرضه نسخه جدید Call of Duty را در سال ۲۰۱۶ رسما تایید کرد

اکتیویژن طی جلسه ارائه گزارش مالی کمپانی خود، عرضه نسخه جدید سری Call of Duty را در سال ۲۰۱۶ تایید کرد که این اثر توسط استودیو اینفینیتی وارد ساخته می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اینفینیتی وارد نامی دوست داشتنی برای طرفداران ژانر شوتر اول شخص است و نسخه‌های محبوب سری Call of Duty از جمله سه گانه Modern Warfare توسط این استودیو ساخته شده است. حال و پس از تقسیم بازی Call of Duty بین تری‌آرک، اسلِج‌همِر گیمز و این استودیو، امسال نوبت بازی اینفینیتی وارد است که پس از نسخه Ghost شاهد اثری از آن‌ها نبودیم و این استودیو سه سال زمان صرف ساخت جدید‌ترین Call of Duty خود کرده است. اکتیویژن دیروز جلسه‌ای برای ارائه گزارش مالی خود برگزار و در جریان آن عرضه نسخه جدید Call of Duty را هم تایید کرده است که طبق پیشبینی‌ها توسط اینفینیتی وارد ساخته می‌شود.

البته اکتیویژن فعلا جزییاتی از نسخه جدید CoD ارائه نکرده و در توصیف آن فقط اعلام کرده که این بازی یک اثر «متفاوت» و «خلاقانه» خواهد بود. البته این کمپانی انتظار ندارد که نسخه جدید Call of Duty بتواند موفقیت‌های Black Ops 3 را از لحاظ فروش تکرار کند، با این حال انتظار می‌رود که به لطف این نسخه و همچنین محتوای اضافی که برای Black Ops 3 عرضه خواهند شد، ۲۰۱۶ سالی موفق برای مجموعه Call of Duty باشد.

همان طور که اشاره کردیم تایید این نسخه در جریان جلسه ارائه گزارش مالی اکتیویژن صورت گرفته پس بد نیست اشاره‌ای هم به وضعیت مالی این کمپانی داشته باشیم. بر اساس اعلام رسمی، کمپانی اکتیویژن بلیزارد در سال ۲۰۱۵ در‌آمدی معادل ۴/۶۲ میلیارد دلار داشته که نسبت به سال گذشته و درآمد ۴/۸۱ میلیارد دلاری دچار افت شده است. در‌آمد این کمپانی در سه ماهه آخر ۲۰۱۵ هم ۲/۱۲ میلیارد دلار ذکر شده که مجددا در مقایسه با دوره مشابه در سال ۲۰۱۴ و درآمد ۲/۲۱ میلیارد دلاری آن رقم کم‌تری است. با این حال میزان فروش دیجیتالی اکتیویژن در سه ماهه آخر ۲۰۱۵ معادل ۷۸۰ میلیون دلار ذکر شده که یک رکورد جدید برای این کمپانی به حساب می‌آید.

آخرین خبر منتشر شده از جانب اکتیویژن در این جلسه هم عرضه یک بازی از سری Skylander در سال ۲۰۱۶ است که هنوز جزییات آن مشخص نشده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده