نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

شرکت اسباب‌بازی‌ساز اعلام کرد: Titanfall 2 اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود

شرکت اسباب‌بازی مک فارلین (McFarlane Toys) اعلام کرد که بازی Titanfall 2 همراه با اکشن فیگورهایی که این کمپانی برای مجموعه‌ی Titanfall می‌سازد، امسال منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

titan-fall-featured_product_imageبه گزارش وبسایت Polygon کمپانی مک فارلین اعلام کرد که اکشن فیگورهای سری Titanfall به طور هم‌زمان با شماره‌ی دوم این مجموعه در اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند. طبق تصویری که مک فارلین در وبسایتش منتشر کرده، این اکشن فیگورها ۷ اینچ (حدود ۱۸ سانتی‌متر) ارتفاع خواهند داشت، ولی هنوز ظاهر آنها به طور دقیق مشخص نشده است.

تاد مک فارلین، صاحب این کمپانی که نویسنده و طراح کمیک معروفی هم هست، گفت که کمپانی‌اش و Titanfall با هم در «تناسب و هماهنگی کامل» هستند. او همچنین توضیح داد که این شرکت ایجاد شده تا «محصولاتی به این خوبی» تولید کند.

البته الکترونیک آرتز، ناشر مجموعه‌ی Titanfall این خبر را تایید نکرده است. این شرکت اعلام کرد:

شرکت اسباب‌بازی مک فارلین در زمستان ۲۰۱۶ اکشن فیگورهایی را که بر اساس Titanfall ساخته می‌شوند منتشر خواهد کرد. ما هنوز تاریخی را برای انتشار بازی بعدی این مجموعه که به وسیله‌ی استودیوی ریسپاون ساخته می‌شود مشخص نکرده‌ایم.

با این حال، قبلا اعلام شده بود که الکترونیک آرتز بازی Titanfall 2 را در سال مالی ۲۰۱۷ که از ابتدای ماه آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین ۹۵) آغاز می‌شود و در انتهای مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۹۶) پایان می‌یابد، منتشر خواهد کرد. تاریخی که مک فارلین اعلام کرده نیز در همین محدوده‌ی زمانی جای می‌گیرد.

به تازگی جسی استرن، سرپرست نویسندگان بازی Titanfall 2 طی مصاحبه‌ای گفته بود که این بازی دارای بخش تک‌نفره‌ی داستانی است. او همچنین اعلام کرد که قرار است با همکاری Lionsgate TV یک سریال تلویزیونی بر اساس دنیای این مجموعه ساخته شود که کاملا مستقل از داستان بازی‌ها خواهد بود.

استودیوی ریسپاون بیش از یک سال است که Titanfall 2 را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دست ساخت دارد. شماره‌ی اول این مجموعه در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود و با اینکه فقط از بخش چندنفره‌ی آنلاین پشتیبانی می‌کرد، هم در زمینه‌ی تجاری موفق عمل کرد و هم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده