نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

فیلم جدید ویل اسمیت اواخر سال ۲۰۱۶ با جنگ ستارگان رقابت می‌کند

مدت زیادی از آغاز فیلمبرداری جدیدترین فیلم ویل اسمیت با نام Collateral Beauty نمی‌گذرد، اما کمپانی برادران وارنر به تازگی زمان اکران این فیلم را اعلام کرد. Collateral Beauty در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) روی پرده خواهد رفت.

تاریخ اکران Collateral Beauty دقیقا هم‌زمان با فیلم بعدی مجموعه‌ی «جنگ ستارگان»، یعنی Rogue One است. به این ترتیب به نظر می‌رسد که برادران وارنر از کیفیت فیلم جدیدش اطمینان کامل دارد که آن را به رقابت با چنین حریف نامداری می‌فرستد.

ویل اسمیت، بازیگر مطرح هالیوودی در این فیلم نقش اصلی را بازی می‌کند. او یک مدیر موفق تبلیغاتی است که با یک تراژدی شخصی مواجه می‌شود و زندگی قدیمی‌اش را به کلی کنار می‌گذارد. همکاران او برای کمک به دوست‌شان یک نقشه‌ی غیرعادی را طراحی می‌کنند که اتفاقا به طرز تعجب‌آوری جواب می‌دهد.

فهرست بازیگران Collateral Beauty بسیار امیدوارکننده است؛ اسمیت در این فیلم با بازیگران خوش‌نامی چون هلن میرن، ادوارد نورتون، مایکل پنا (هنرپیشه‌ی فیلم Ant-Man) و نائومی هریس (بازیگر فیلم Spectre) هم‌بازی می‌شود. این اواخر شایعه شده بود که راشل مک آدامز هم در این فیلم حضور خواهد داشت.

helen-mirren-edward-norton-naomi-harris

کارگردانی Collateral Beauty به عهده‌ی دیوید فرانکل است که او را بیشتر به خاطر ساخت کمدی-درام موفق سال ۲۰۰۶ به نام The Devil Wears Prada می‌شناسیم.

اگرچه Rogue One فیلم بسیار مهمی است و مثل فیلم‌های قبلی مجموعه‌ی جنگ ستارگان، تماشاچیان زیادی را به سینماها می‌کشاند، اما احتمالا این فیلم قادر نیست افتخارات The Force Awakens را تکرار کند. Rogue One که یک قسمت مستقل از جنگ ستارگان است، فضایی تاریک‌تر از فیلم‌های گذشته‌ی این سری خواهد داشت؛ ضمن اینکه به احتمال زیاد شخصیت‌های محبوبی مثل «هان سولو» و «شاهزاده لیا» در این فیلم حضور ندارند. به این ترتیب رقابت بین Rogue One و Collateral Beauty در اواخر سال ۲۰۱۶ بسیار نزدیک و تنگاتنگ خواهد بود؛ ضمن اینکه فیلم Collateral Beauty برای افرادی که به ژانر علمی-تخیلی علاقه ندارند گزینه‌ی مناسب‌تری است.

Collateral Beauty در تقویم کمپانی برادران وارنر جایگزین فیلم Chicken Soup for the Soul شده است؛ فیلمی که با اقتباس از مجموعه‌ کتاب‌های پرطرفداری به همین نام ساخته می‌شود و حالا قرار است در سال ۲۰۱۷ اکران شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده