نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

با قابلیت جالب Firewatch می‌توانید عکس‌های واقعی از محیط‌ بازی تهیه کنید

بازی ماجراجویی Firewatch که یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال هم بود، چند روز پیش برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بازی یک قابلیت بسیار جالب دارد که برای علاقه‌مندان به عکاسی از مناظر زیبا می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

قابلیت عکس گرفتن از محیط بازی‌ها چیز جدیدی نیست؛ معمولا بازیکن‌ها از صحنه‌های زیبا و جالب گیم‌پلی بازی‌ها عکس می‌گیرند و آن را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک می‌گذارند؛ اما نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Firewatch پا را فراتر می‌گذارد و به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی که از مناظر بازی گرفته‌اید را به صورت واقعی و چاپ شده تحویل بگیرید!

به گزارش وبسایت TechnoBuffalo، در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Firewatch بازیکن‌ها درون جنگل یک دوربین یک‌بارمصرف پیدا می‌کنند و می‌توانند با آن از محیط عکس بگیرند. پس از اتمام بازی، لینکی در منو ظاهر می‌شود که از طریق آن می‌توان به یک فروشگاه آنلاین دسترسی پیدا کرد. در این فروشگاه بازیکن‌ها قادرند عکس‌هایی را که گرفته‌اند مشاهده کنند و آنها را خریداری نمایند تا به صورت چاپ شده و از طریق پست برایشان ارسال شوند. وبسایت TechnoBuffalo تصویری از عکس‌های چاپ شده از محیط‌های بازی را نیز منتشر کرده که در زیر آن را مشاهده می‌کنید.

Firewatch-Photos-Printed

متاسفانه این قابلیت برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی وجود ندارد. صاحبان رایانه‌های شخصی پس از به پایان رساندن بازی می‌توانند عکس‌های خود را به قیمت ۱۵ دلار چاپ کنند. ظاهرا هزینه‌ی پستی برای ارسال این عکس‌های به تمام نقاط جهان رایگان خواهد بود؛ البته لازم به ذکر است که ما این موضوع را امتحان نکرده‌ایم.

Firewatch یک بازی ماجراجویی اول‌شخص است که از جلوه‌های بصری زیبایی بهره می‌برد. منظره‌های بازی غالبا کوهستانی و جنگلی هستند و عکاسی کردن از آنها واقعا لذت‌بخش است. در زیر چند نمونه از این مناظر را مشاهده می‌کنید.

بازی Firewatch در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) منتشر شد و نمرات خوبی از منتقدین دریافت کرد. اخیرا اعلام شده بود که احتمال انتشار این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان در آینده وجود دارد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده