// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

رویداد PC Gaming Show در نمایشگاه E3 2016 با قدرت بر می‌گردد

پی‌سی گیمر، برگزارکننده  اصلی رویداد PC Gaming در نمایشگاه E3، رسما اعلام کرده است که این نمایش در نمایشگاه E3 2016 نیز برگزار خواهد شد. PC Gaming Show اولین بار در نمایشگاه E3 2015 با تمرکز برروی رایانه‌های شخصی برگزار شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با اینکه اکنون در ماه بهمن (فوریه)‌هستیم؛ با این حال، نمایشگاه E3 هنوز در کانون توجه رسانه‌های بازی قرار دارد. در تازه‌ترین اخبار منتشر شده از این رویداد بزرگ بازی‌های ویدیویی پی‌سی گیمر، سرمایه‌گذار اصلی رویداد PC Gaming Show رسما اعلام کرده است که این رویداد باری دیگر در سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد.

کنفرانس PC Gaming Show که اولین بار در E3 2015 با سبک و سیاق نمایش‌های شب تلویزیونی (Tonight Show) پخش شد با چندین رونمایی و حضور بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بازی‌های کامپیوتری همراه بود. طبق گفته‌ پی‌سی گیمر کنفرانس امسال نیز در روز دوشنبه ۱۳ جولای (۲۴ خرداد) ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در شهر لس‌آنجلس ایالات متحده برگزار می‌شود.

در صورت برگزاری کنفرانس‌های الکترونیک آرتز و PC Gaming  مانند سال گذشته زمان برگزاری دو کنفرانس با تداخلی روبرو می‌شود. به همین دلیل شرکت‌ الکترونیک آرتز تصمیم گرفته برای جلوگیری از تداخلی مشابه زمان برگزاری کنفرانس خود را روز یک‌شنبه بعد از ظهر (به وقت ایالات متحده)‌ قرار دهد.

طبق گفته‌ی پی‌سی گیمر نمایش امسال «بسیار بهتر» از سال گذشته خواهد بود. این اسپانسر با اذعان به «طولانی» بودن نمایش سال ۲۰۱۵ گفته است که رویداد سال ۲۰۱۶ «بیشتر متمرکز» بوده و همچنان با «انبوهی از اطلاعیه‌های منحصر به فرد و جدید» همراه خواهد بود. اکنون هیچگونه جزئیاتی از نام کمپانی‌ها و توسعه‌دهندگان حاضر در این رویداد منتشر نشده است. با این حال در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با نمایش PC Gaming امسال منتشر می‌شود.

از جمله رونمایی‌های سال گذشته در این رویداد، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Gears of War Ultimate Edition و معرفی شبیه‌ساز Planet Coaster توسط فرانتیِر بود. اکنون با اعلام پی‌سی گیمر ما از زمان تقریبی برگزاری سه نشست خبری PC Gaming، بتسدا و الکترونیک آرتز در E3 2016 خبر داریم. در حالی که مقامات الکترونیک آرتز در روز یک‌شنبه برای معرفی تازه‌ترین ساخته‌های خود «با تغییراتی» به روی سِن می‌روند. شرکت بتسدا در شب روز یک‌شنبه (۲۳ خرداد) با هواداران خود دیدار خواهد کرد. رویداد PC Gaming Show 2016 نیز طبق اعلان امروز، در روز دوشنبه برگزار می‌شود. با این حساب، اگر تغییری در تاریخ‌ و ساعات برگزاری ایجاد نشود دو شرکت مایکروسافت و سونی در روز دوشنبه به همراه نمایش PC Gaming کنفرانس‌های خود را ارائه می‌دهند. کنفرانس دو شرکت نینتندو و یوبی‌سافت نیز روز سه‌شنبه ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) برگزار خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده