نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

پیش‌فروش باندل ایکس‌باکس وان سفید و بازی Quantum Break در فروشگاه آمازون آغاز شد

باندل جدیدی از ایکس‌باکس وان در وب‌سایت آمازون قرار گرفته که دو بازی Quantum Break و Alan Wake را در اختیار پیش‌خریدکنندگان‌ قرار می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

فروشگاه آمازون باندلی از ایکس‌باکس وان سفید رنگ و بازی Quantum Break را برای پیش‌خرید در وب‌سایت‌ خود قرار داده است. این مجموعه که با نام Xbox One 500GB White Console - Special Edition Quantum Break Bundle در حال عرضه است، علاوه بر ساخته‌ی جدید رمدی اینترتینمنت، بازی Alan Wake را هم به‌همراه دو محتوای دانلودی آن، یعنی The Signal و The Writer، شامل می‌شود؛ هدیه‌ای که درواقع به تمام خریداران Quantum Break، و نه‌تنها تهیه‌کنندگان باندل، تعلق می‌گیرد. همچنین همان‌طور که رمدی قبلاً اعلام کرده، کسانی که بازی Quantum Break را پیش‌خرید کنند، می‌توانند بازی Alan Wake's American Nightmare را هم به‌طور رایگان دریافت کنند که طبیعتاً شامل حال خریداران بسته‌ی فوق هم خواهد شد.

کنسول سفید رنگ ایکس‌باکس وان

بازی‌های Quantum Break و Alan Wake هر دو در قالب نسخه‌های دیجیتالی در اختیار خریداران باندل قرار خواهند گرفت. در این میان، دسترسی به Alan Wake و محتویات اضافی‌اش به‌واسطه‌ی قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان، که توانایی اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 را بر روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت فراهم می‌کند، امکان‌پذیر خواهد بود.

علاوه بر ایکس‌باکس وان سفید رنگ (Cirrus White) با هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی، یک کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس وان با جک هدست ۳.۵ میلی‌متری، اشتراک آزمایشی  ۱۴ روزه‌ی ایکس‌باکس لایو گلد، کابل تغذیه و همین‌طور کابل HDMI در باندل فوق وجود خواهد داشت. این بسته در ۵ آوریل (۱۷ فروردین ۹۵)، یعنی روز انتشار Quantum Break برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10، به دست خریداران خواهد رسید.

منبع: GamePur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده