نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تغییرات در نحوه برگزاری و بازگشت Team Secret به مسابقات ESL One مانیل

سازمان ESL One با انجام تغییراتی عمده در نحوه برگزاری مسابقات مانیل باعث شد تا Secret از تصمیم خود منصرف شده و برای سفر به کشور فیلیپین اعلام آمادگی کند. با اطلاعات بیشتری از این تورنمنت همراه زومجی باشید.

مدتی پیش Team Secret رسما اعلام که در مسابقات مانیل حضور نخواهد داشت و بسیاری از طرفداران گمان می‌کردند دلیل این تصمیم احتمالا به خاطر نحوه برگزاری این تورنمنت و زمان آن است که نزدیک به Major بهاری مانیل بود. حالا در یک اطلاعیه رسمی جیمز لمپکین مدیر و مربی سازمان ESL One  از تغییراتی عمده در نحوه انجام مرحله LAN مسابقات سخن گفته است:

پس از بحث‌های بسیار با تیم‌ها در مورد تقویم و نحوه برگزاری تورنمنت ESL One مانیل ما تصمیم گرفتیم با کاهش روزهای برگزاری ریسک پروازهای مداوم را کم کنیم. ما متوجه هستیم که این سیستم برگزاری مسابقات در Dota 2 فرصت بهتری به تیم‌ها می دهد تا انگیزه بهتری برای مسافرت و برگشت به خانه بدون فوت وقت داشته باشند.

تغییرات انجام شده درنحوه برگزاری مسابقات را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

ESL-One-Format-New-Zoomg

هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها ابتدا به دو گروه تقسیم خواهند شد و بعد طبق عکس بالا به مصاف هم می‌روند تا جدول مرحله حذفی مسابقات تشکیل شود. تاریخ برگزاری مسابقات نیز به روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آپریل (۳،۴ و ۵ اردیبهشت) تغییر یافته است. با توجه به تغییرات و کاهش تعداد روز‌های تورنمنت، تیم Secret به عنوان سوم تیم دعوت شده به این رقابت‌ها در سالن Mall of Asia Arena به میدان خواهد رفت.

هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها به شرح زیر خواهند بود:

  • China EHOME
  • Europe Team Liquid
  • Europe Team Secret
  • برنده اول مرحله مقدماتی آسیای شرقی
  • برنده دوم مرحله مقدماتی آسیای شرقی
  • برنده مرحله مقدماتی آمریکا
  • برنده مرحله مقدماتی اروپا
  • برنده مرحله مقدماتی فیلیپین

مسلما حضور Puppey  و تیمش می‌تواند سطح و جذابیت این رقابت‌ها را دو چندان کند و باید دید فاتح این تورنمنت خواهند شد یا تیم دیگری بخشی بزرگی از جایزه ۲۵۰ هزار دلاری این مسابقات را تصاحب خواهد کرد.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده