نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Knack 2 احتمالا در دست ساخت است

میندی لیانگ، یک طراح گرافیک است که اخیرا مطالبی در صفحه لینکداین خود منتشر کرده که می‌تواند مهر تاییدی برای ساخته شدن بازی Knack 2 باشد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

قسمت اول بازی Knack در سال ۲۰۱۳ و به عنوان یک بازی انحصاری همزمان با عرضه پلی‌استیشن 4 منتشر شد که البته علی‌رغم داشتن پتانسیل بالا، نتوانست به اثر خیلی محبوبی از دید طرفداران و منتقدین تبدیل شود. از آن موقع تا به امروز خبری در مورد نسخه دوم این بازی و ساخته شدن آن توسط سونی منتشر نشده است که این قضیه ممکن است به زودی تغییر کند. اخیرا یکی از کاربران سایت نیوگف حین گردش در شبکه لینکداین، صفحه میندی لینگ را مشاهده کرده که یک طراح گرافیک است که برای استودیو تایلندی XPEC کار می‌کند و در طراحی مدل‌های گرافیکی بازی Final Fantasy XV هم با کمپانی اسکوئر انیکس همکاری کرده است. لینگ اخیرا تصویری در حساب کاربری لینکداین خود قرار داده که به شرح زیر است:

Knack 2

همان طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، این پست نشانگر پروژه‌هایی است که مینگ تا به حال بر روی آن‌ها فعالیت کرده است و علاوه بر بازی Final Fantasy XV، نام Knack 2 هم در آن دیده می‌شود که این طراح گرافیک برای ساخت انیمیشن‌های مربوط به شخصیت‌ها و میان پرده‌های بازی با سونی همکاری کرده است که تاریخ شروع این فعالیت هم ماه می ۲۰۱۵ (اردیبهشت ۹۴) ذکر شده است.

احتمال ساخته شدن بازی Knack 2 توسط سونی نسبتا بالا است؛ چرا که نسخه اول علی‌رغم کسب نمرات ضعیف، توانست در زمینه فروش عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد و اگر تصویری که لینگ قرار داده صحت داشته باشد، چندین ماه است که پروژه ساخت آن آغاز شده است.

نظر شما در مورد احتمال عرضه این بازی چیست؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده