نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

بازی Rise of the Tomb Raider برنده جایزه بهترین نویسندگی از انجمن نویسندگان شد

انجمن نویسندگان بازی‌های ویدیویی هر ساله طی مراسمی بهترین نویسندگی در زمینه بازی‌های ویدیویی را مشخص می‌کند که امسال Rise of the Tomb Raider و تیم نویسنده آن برنده این عنوان شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

انجمن نویسندگان یا Writer's Guild گروهی از نویسندگان شاغل در زمینه بازی‌های ویدیویی هستند که هر ساله طی مراسمی بهترین نویسندگی در زمینه بازی‌های ویدیویی را معرفی می‌کنند. این گروه طی مراسمی که دیشب (۲۴ بهمن) برگزار شد، در حضور آثاری از قبیل The Witcher 3: Wild Hunt، Assassin's Creed: Syndicate و Pillars of Eternity، نویسندگی بازی Rise of the Tomb Raider را به عنوان بهترین نویسندگی در زمینه بازی‌های ویدیویی انتخاب کرد. این جایزه به تیم نویسندگان بازی Rise of the Tomb Raider اعطا شد که اعضای آن به شرح زیر هستند:

  • طراح اصلی روایت داستانی بازی: جان استافورد
  • طراح کمکی روایت داستانی بازی: کامرون سوئی
  • نویسنده ارشد: ریانا پراچِت
  • نویسنده کمکی: فیلیپ گلات

جالب است بدانید که سال گذشته هم نویسندگی بازی The Last of Us: Left Behind توانسته بود برنده این جایزه شود و آثاری مثل Alien: Isolation و Assassin's Creed Unity را شکست داده بود.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Rise of the Tomb Raider ابتدا ۱۹ آبان برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شد و ۸ بهمن هم کاربران رایانه‌های شخصی توانستند ماجراجویی‌های لارا کرفت را دنبال کنند.نسخه پلی‌استیشن 4 این اثر هم احتمالا اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرد و نیلوفر ابراهیم‌پور در بررسی آن نوشت:

Rise of the Tomb Raider با تمام نقاط قوتی که در خود جای داده‌، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های اکشن ماجراجویی نسل هشتم شده است. نمی‌توان به خاطر سیستم ضعیف مبارزات کل بازی را زیر سوال برد. اما اگر استودیو کریستال داینامیک وقت بیشتری را برای آن صرف می‌کرد، بدون شک این بازی یکی از آثار بی‌نقص این نسل به شمار می‌رفت. درست است که مایکروسافت برای مدت کوتاهی این بازی را در انحصار خود قرار دادT اما بدون شک اگر طرفدار این سبک هستید باید سراغ کنسول ایکس‌باکس وان بروید تا این جواهر ارزشمند را از دست ندهید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده