نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

آشنایی با تیم‌های حاضر در مسابقات شانگهای - MVP.Phoenix

با ادامه معرفی تیم‌های حاضر در مسابقات شانگهای بازی Dota 2 در خدمت شما هستیم و این‌بار به قاره آسیا و قسمت شرقی آن سفر می‌کنیم تا نگاهی به تیم MVP.Phoenix نماینده این منطقه داشته باشیم. همراه زومجی باشید تا بیشتر با این تیم آشنا شوید.

تیم MVP.Phoenix که از بازیکنان کشور کره جنوبی تشکیل شده هر ساله در حال پیشرفت است و بعد از کسب عنوان هفتم و هشتم مشترک در تورنمنت The International 5 برای افزایش قدرت خود با بهترین بازیکنان تیم MVP.Hot6ix ترکیب شدند تا بتواند روند رو به جلو خود را ادامه دهند. با توجه به پیشرفت عالی این تیم همه انتظار صعود آن‌ها به مسابقات پاییزی فرانکفورت را داشتند و قاعدتا با شرایط منطقه آسیای شرقی و قدرت MVP‌ باید شاهد حضور آن‌ها در این مسابقات می‌بودیم، ولی متاسفانه شرایط مرحله مقدماتی به گونه‌ای رغم خورد که این تیم از صعود بازماند.

mvp.p

ترکیب تیم MVP.Phoenix:

Korea سان "QO" کیم
Korea یانگمین "febby-dieu" کیم
Korea نوآح "MentalProtector" پیو
Korea سانگ-دون "Forev" لی
Korea دویانگ "DuBu" کیم

این تیم بعد از ناکامی در مرحله مقدماتی Major فرانکفورت دو تغییر در ترکیب خود انجام داد؛ تائون "March" پارک و سئونگ "Heen" گون لی از MVP خارج شدند تا سانگ-دون "Forev" لی و دویانگ "DuBu" کیم جایگزین آن‌ها شوند. این تغییرات به خوبی جواب خود را پس داد تا این تیم بتواند با موفقیت در مرحله مقدماتی راهی مسابقات شانگهای شود. این تیم بعد از مسابقات فرانکفورت در تورنمنت‌های زیادی حاضر نبوده است و فقط در این مدت توانسته‌اند یک جایگاه چهارمی مسابقات Global eSports Cup Season1 را کسب کنند.

مطالب مرتبط

سبک بازی تیم MVP روی کنترل مسیرها و و چرخش مداوم بازیکنان ساپورت تیم برای فضاسازی و فارم راحت‌تر MentalProtector تمرکز دارد. QO بازیکن Mid این تیم معمولا هیروهایی با توانایی دمیج‌های سنگین و قابلیت AOE بالا بر می‌گزیند و به همین دلیل بیشتر پیک‌ها را هیروهای Outworld Devourer و Invoker تشکیل می‌دهند. Forev که پست Offlane تیم را در اختیار دارد، معمولا با انخاب هیروهایی با توانایی Ultimate وسیع و مخصوص مبارزات مثل Tidehunter و Dark Seer سعی دارد تا در شلوغی‌ها به دوستان خود کمک کند. این تیم اگر نتواند در ۳۵ دقیقه بازی پیروز شود با تهاجم سریع به سمت مسیرهای مختلف روی می‌آورد و در این تاکتیک Febby است که با هیروهای Bounty Hunter یا Enchantress توانایی خود را به نمایش می‌گذارد.

آمار پیک و پیروزی تیم  MVP.Phoenix‌ در نسخه 6.86 نقشه بازی:

QO:
Death Prophet/86% win rate

Invoker/60% win rate

Outworld Devourer/75% win rate

Febby:
Bounty Hunter/83% win rate

Enchantress /5.% win rate

Tusk/75% win rate

MentalProtector:
Invoker/71% win rate

Juggernaut/60% win rate

Ember Spirit/80% win rate

Forev:
Dark Seer/57% win rate

Faceless Void/50% win rate

Nature's Prophet/60% win rate

DuBu:
Witch Doctor/82% win rate

Earth Spirit/67% win rate

Bane/29% win rate

پیک‌های این تیم که برای تمام کردن سریع بازی انتخاب شده‌اند شاید نتواند در مقابل تیم‌هایی مانند OG یا LGD کار ساز باشد ولی مسلما این سبک بازی آن‌ها می تواند به خوبی تیم‌های دیگر را آزار دهد و نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند.

به نظر شما این تیم چه جایگاهی در مسابقات شانگهای کسب خواهد کرد؟

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده