نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تاریخ عرضه بسته‌الحاقی جدید Call of Duty: Black Ops 3 برای ایکس‌باکس وان مشخص شد

بالاخره پس از مدت‌ها تاریخ عرضه بسته‌الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 با نام Awakening برای ایکس‌باکس وان مشخص شد، اما هنوز خبری از تاریخ عرضه برای رایانه‌های شخصی نیست! برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مایکروسافت تاریخ عرضه بسته‌الحاقی Awakening برای کنسول ایکس‌باکس وان را اعلام کرد. بر این اساس دی ال سی Awakening در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۶ (۱۳ اسفند ۹۴) در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت، اما متاسفانه هنوز خبری از تاریخ انتشار این DLC برای رایانه‌های شخصی ویندوزی نیست. البته احتمال می‌رود که با وجود عدم اعلام تاریخ توسط اکتیویژن نسخه پی‌سی نیز به طور همزمان در همان تاریخ عرضه شود.

این بسته‌الحاقی شامل موارد زیر می‌شود:

چهار نقشه چندنفره کامل جدید با نام‌های Skyjacked، Splash، Rise و Gauntlet که از قرار زیر هستند:

  • Gauntlet: یک مرکز نظامی به همراه سه منطقه مختلف
  • Rise:  یک کارگاه در شهر زوریخ با آب و هوای برفی
  • Splash:  یک پارک آبی متروکه
  • Skyjacked:  بازیکنان وارد یک کشتی‌هوایی برای رقابت می‌شوند. این نقشه بازسازی از نقشه Hijacked در بازی Black Ops 2 است.

متاسفانه محتوای این بسته‌الحاقی برای کاربران ایکس‌باکس 360 منتشر نخواهد شد، چرا که نسخه ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در نحوه توسعه باهم متفاوت هستند و توسط دو استودیوی متفاوت ساخته شده‌اند.

بازی Call of Duty: Black Ops 3  در ۶ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۵ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان،ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

منبع: AttackOfTheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده