نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

اضافه شدن شمشیر در آخرین بسته ی الحاقی جدید بازی Battlefield Hardline

آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Battlefield Hardline به نام Betrayal ماه آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد و دارای سلاح‌ها و نقشه‌های جدید خواهد بود. در میان لیست این سلاح‌های جدید، یک آیتم خاص را مشاهده می‌کنیم! با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی Battlefield Hardline، ساخته‌ی استودیو‌های ویسرال گیمز و دایس، در ماه مارس، یعنی ماه آینده‌ی میلادی، شاهد عرضه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی خود به نام Betrayal خواهد بود. این بازی که با رویکرد متفاوت نسبت به قسمت‌های پیشین Battlefield، به جای جنگ‌های نظامی سراغ جرم و جنایت، سرقت و فضای پلیسی رفته بود توانست نقد‌های خوبی خصوصا در بخش‌های چند‌نفره و صداگذاری دریافت کند. البته انتقاد‌هایی هم از داستان بازی، نحوه‌ی روایت و سرقت‌ها شد.

همانگونه که در اسکرین‌شات پایین می‌بینید، از جمله ویژگی‌های بسته‌ی الحاقی Battlefield Hardline: Betrayal اضافه شدن شمشیر به عنوان یک سلاح جدید است که هر دو گروه پلیس‌ها و دزد‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. در کنار شمشیر، شما در این بسته به شش سلاح دیگر و چهار نقشه به نام‌های Alcatraz، Cemetery، Chinatown (نقشه‌ای که در تصویر پایین می‌بینید) و Thin Ice دسترسی خواهید داشت که اسامی آن‌ها تا حدی گویای ماهیتشان هستند.

Battlefield hardline- Betrayal - rendition1.img.0.0

علاوه بر اینها، شما در آخرین بسته‌ی این بازی دو وسیله‌ی جدید، گزینه‌های بیشتری در بخش شخصی‌سازی برای سلاح‌های اصلی (primary weapons) و لباس‌های جدید در اختیار خواهید داشت. همچنین Betrayal با بروزرسانی هسته‌ی بازی، سلاح اضافی و تنظیمات جدیدی در بخش سرور در دسترس شما قرار می‌دهد.

بسته‌ی الحاقی Battlefield Hardline: Betrayal را باید حسن ختام بسته‌های این قسمت دزد و پلیسی از سری بازی‌های Battlefield حساب کنیم. کسانی که در سرویس ۵۰ دلاری پرمیوم این بازی ثبت نام کرده بودند، مطابق وعده‌های پیشین، دو هفته زودتر به این بسته دسترسی دارند. خود بازی اصلی هم اکنون برای مشترکین سرویس EA Access به صورت رایگان عرضه شده است.

مدتی قبل هم ساخت بازی Battlefield 5 توسط دایس تایید شد. همچنین، وب‌سایت گیم‌پور هم در مورد ویژگی‌ها و آینده این بازی گمانه‌زنی‌هایی کرده است. در جدیدترین اخبار مربوط به نسخه جدید این بازی، تاریخ عرضه‌ی حدودی آن به همراه بازی Titanfall 2 سال ۲۰۱۷ تعیین شده است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده