// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بهار امسال Street Fighter V را در لینوکس و SteamOS بازی کنید

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای به خصوص Street Fighter V هستید، از این پس می‌توانید این بازی جذاب را روی کنسول‌های دیگری نیز بازی کنید. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه شوید.

آیا شما هم جزو آن ۱ درصد از کاربران استیم هستید که بازی‌های خود رو در سیستم عامل لینوکس اجرا می‌کنید؟ و یا حتی جزو گروهی بس کوچکتر هستید که می‌خواهید بازی جذاب Street Fighter V را روی سیستم عامل لینوکس اجرا کنید؟ شما خوش شانس هستید، زیرا ما خبری خوش برای شما داریم.

کپکام به صورت رسمی در شبکه‌ی استیم اعلام کرد که نسخه‌ پنجم از بازی مبارزه‌ای Street Fighter در بهار امسال برای سیستم عامل‌های لینوکس و SteamOS عرضه خواهد شد. این نسخه شامل هیچ اضافه بهایی از جمله نیاز به سیستمی قوی‌تر نخواهد بود. بنابراین کاربرانی که سیستم مناسبی برای اجرای این بازی روی سایر سیستم عامل‌ها داشته باشند، به راحتی می‌توانند بازی را روی این دو سیستم عامل هم اجرا کنند.

اما اگر جزو ۴ درصد کسانی هستید که با سیستم عامل مک بازی می‌کنید، از آنجایی که کپکام هنوز زمان مشخصی را برای اتمام کار بروی این سیستم عامل اعلام نکرده، باید کمی بیشتر صبر کنید. این بازی زیبا در تاریخ ۲۷ بهمن ماه (۱۶ ماه فوریه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیش از این در زومجی پیش نمایش Street Fighter V و همچنین وجود یک بخش داستانی در این بازی رو مطالعه کردید.

نظر شما در مورد این بازی و فراهم شدن امکان اجرای آن روی این سیستم عامل‌ها چیست ؟ با زومجی در میان بگذارید.

منبع: destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده