نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

آرت بوک بازی Uncharted 4 محیط های برفی و یک وسیله نقلیه جدید را نشان می دهد

بازی Uncharted 4: A Thief’s End یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های امسال است که تا حدود دو ماه دیگر منتشر خواهد شد. یک خرده فروشی در استرالیا اخیرا تصاویر و اطلاعات جدیدی را از دفترچه هنری این بازی منتشر کرده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی انحصاری مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End حسابی دل طرفداران کنسول پلی‌استیشن 4 را برده است و گیمر‌های زیادی برای عرضه‌ی آن لحظه شماری می‌کنند. به تازگی یک خرده فروشی آنلاین در کشور استرالیا به نام Popcultcha تصاویر و اطلاعات جدیدی را از آرت بوک این بازی منتشر کرده است.The Art of Uncharted 4: A Thief’s End نام این دفترچه هنری است که قرار است همراه با نسخه‌ی Special Edition بازی منتشر شود. تصاویر این کتابچه مکان‌های درون بازی و یک وسیله‌ی جدید را نشان می‌دهند. در ادامه می‌توانید تصاویر آرت بوک جدید‌ترین نسخه از بازی پرطرفدار Uncharted را مشاهده کنید:

در یکی از این تصاویر، یک موقعیت زیبای برفی را در بازی شاهد هستیم. پیش از این مکان‌های برفی را در نسخه‌ی دوم این مجموعه به نام Uncharted 2: Among Thieves شاهد بودیم و به نظر می‌رسد که سازندگان در نسخه‌ی چهارم رای به بازگشت آن‌ها داده‌اند.

همچنین در این عکس‌ها یک وسیله‌ی جدید را مشاهده می‌کنیم که ATV یا خودروی همه‌جا‌رو (موتورسیکلت چهارچرخ) نام دارد. به نظر می‌رسد که در این نسخه گیمر‌ها برای حرکت بین مناطق بازی حتما به یکی از این وسایل احتیاج داشته باشند، چرا که به نظر می‌رسد در این نسخه با محیطی بسیار بزرگ‌تر از قسمت‌های قبلی رو به رو خواهیم شد.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End قرار است پس از تاخیر خوردن‌های چند باره، در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) در آمریکای شمالی، ۲۷ آوریل (۸ اردیبهشت) در اروپا و ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در انگلستان برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. البته ممکن است که جدیدترین قسمت این بازی محبوب ناتی‌داگ زودتر از تاریخ اعلام شده هم منتشر شود که البته تا کنون سونی در این مورد سکوت کرده است. پیش از این تصویری کامل از استیل‌بوک Uncharted 4 منتشر شده بود. همچنین کمپانی اسباب بازی‌سازی NECA هم اولین تصویر از اکشن فیگور جدید نیتن دریک را منتشر کرده بود.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده