نویسنده: نيما ارضی
// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

خبر ساخت Sniper Elite 4 توسط ربلیون تایید شد

به تازگی اطلاعاتی از حساب لینکداین یک شرکت چینی فعال در زمینه هنرهای دیجیتالی  منتشر شده بود که خبر از ساخت چهارمین قسمت از مجموعه Sniper Elite  می داد و امروز کمپانی ربلیون این خبر را تایید کرد. با ما در زومجی همراه باشید.

اخبار مربوط به بازی Sniper Elite 4 توسط سایت ویدیوگیمر و بر اساس اطلاعاتی که از حساب کاربری لینکداین یکی از کارکنان کمپانی سرگرمی ADIA   به دست آمده، منتشر شده است. این کمپانی چینی در زمینه هنر‌های دیجیتالی فعالیت می کند.

sniper_elite_4_linkedin-620x280

همانطور که مشاهده می کنید یکی از بازی‌هایی که این شرکت بر روی آن کار می‌کند، بازی Sniper Elite 4 از شرکت ربلیون است و پس از بررسی های انجام شده توسط  وب‌سایت ویدیوگیمر، شرکت ربلیون خبر ساخت قسمت جدید این مجموعه را اینگونه تایید کرد:

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم ما از اینکه  افراد بسیاری به دنبال یک بازی جدید از این مجموعه هستند، خوشحال هستیم. اگرچه فرد مورد نظر کارمند ربلیون نیست و ما هنوز خبری از نسخه ی جدید این مجموعه اعلام نکرده ایم.

سال گذشته ما ۱۰ مین سالگرد ساخت این مجموعه و فروش ۱۰ میلیون نسخه از این بازی را جشن گرفتیم، پس این مجموعه همچنان برای ربلیون و گروه مستقل بازی سازی انگلستان بسیار مهم است. ما در حال آماده شدن برای معرفی بازی جدیدی از ربلیون هستیم ، بنابراین پیش از برگزاری کنفرانس GDC منتظر خبر‌هایی از ما باشید.

این خبر بسیار خوبی برای طرفداران بازی‌های Sniper Elite  است. اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی و تاریخ عرضه آن به مرور زمان منتشر خواهد شد، پس بهترین کار تا آن زمان این است که مهارت خود را به عنوان تک تیرانداز افزایش دهید و برای انتشار این بازی آماده باشید.

نظر شما در رابطه با این عنوان جدید از مجموعه Sniper Elite  چیست؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده