نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Dark Souls 3 بعد از عرضه دو بسته الحاقی خواهد داشت

به نظر می‌رسد بازی مورد انتظار Dark Souls 3 که کمتر از دو ماه به انتشار آن باقی مانده است، دو بسته‌الحاقی برنامه ریزی شده را دریافت خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

به تازگی مطلع شده‌ایم که بازی Dark Souls 3 دو بسته‌الحاقی برنامه ریزی شده به همراه خواهد داشت. این خبر توسط ایکس‌باکس استرالیا دو مانده به عرضه بازی فاش شده است. لیست منتشر شده حاوی اطلاعات دقیقی نیست و فقط در توضیحی مختصر و ساده اشاره کرده است" نقشه‌های جدید، باس ها، دشمنان و قطعات زره و سلاح" محتویات این دو بسته الحاقی خواهد بود. احتمالا طی یک رویداد این دو بسته شامل تخفیفی برای خریدان خواهند شد؛ اما هنوز اطلاعاتی از قیمت آن‌ها در دست نیست.

Dark Souls 3-XBOX one Zoomg

قبلا نیز فرام‌سافت‌ویر تجربه انتشار بسته‌الحاقی بعد از عرضه بازی را داشته است. برای بازی Dark Souls 2 قرار بود دو بسته الحاقی مجزا را شاهد باشیم که سازندگان با ترکیب آن دو توانستند یک بسته بزرگتر را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند و برای بازی Bloodborne هم یک بسته تحت عنوان The Old Hunters در سال گذشته منتشر شد. خریدارن با پیش خرید نسخه اصلی Dark Souls 3 برای ایکس‌باکس وان می‌توانند به لطف توانایی این کنسول در پشتیبانی از بازی‌های قدیمی، به نسخه اول این سری نیز دسترسی پیدا کنند.

قبل از این به اطلاع شما رسانده بودیم که باندل‌های پلی استیشن 4 مخصوص این بازی در کشور ژاپن عرضه خواهد شد و همینطور خبر مراسم ويژه برای Dark Souls 3 همراه با تریلر گیم‌پلی بازی را منتشر کردیم. شما می‌توانید با مشاهده تریلری مرگ و تاریکی را در این اثر مشاهده کنید و با مراجعه به اولین نگاه Dark Souls 3 اطلاعات بیشتری از بازی به‌دست آورید. آخرین ساخته بازی‌ساز معروف، میازاکی، که چهارمین بازی از سری Souls است، در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۶ (۵ فروردین ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در ژاپن منتشر می‌شود و ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) در سایر نقاط جهان عرضه می‌گردد.

منبع:Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده