نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

سازندگان Everybody's Gone to the Rapture به‌دنبال معرفی بازی جدیدی هستند

با استناد به آخرین اطلاعات منتشر شده، استودیوی چاینیز رووم، سازنده بازی خوش‌نام و انحصاری Everybody's Gone to the Rapture، قصد دارد تا در طی هفته‌های آینده، پروژه جدید خود را معرفی کند. برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر، با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

اکثر بازیکنان هنگامی که اسم استودیوی چاینیز رووم را می‌شوند، به یاد آثار ناب و منحصر به‌فردی می‌افتند که در بازار امروزی شلوغ و پر از هرج و مرج بازی‌های ویدیویی، نظیرشان کم‌تر پیدا می‌شود؛ بازی خوش‌ساخت Everybody's Gone to the Rapture که تابستان امسال به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 عرضه شد، با بهره‌مندی از داستانی ناب و المان‌هایی کم‌نظیر در رده این آثار خلاقانه و داستان‌محور قرار می‌گیرد. اکنون باتوجه به جدیدترین توییت‌های حساب رسمی استودیو، به‌نظر می‌سد پروژه بعدی چاینیز رووم که هم‌اکنون در دست توسعه است، به‌زودی معرفی خواهد شد و  اولین اطلاعات مربوط به آن نیز طی هفته‌های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. با این تفاوت که این‌بار از کمپانی‌های ناشر خبری نیست و وظیفه توزیع بازی، به احتمال زیاد بر عهده خود استودیو خواهد بود؛ پس با این اوصاف، سازندگان می‌توانند که در توسعه بازی با آزادی عمل به‌مراتب بیش‌تری اهداف خود را به‌پیش ببرند و با داشتن حق مالکیت کامل بر اثر، آیتم‌های متنوعی را با آن همراه کنند:

نکته جالب این است که حق مالکیت بازی، کاملا در اختیار ما قرار دارد؛ بنابراین اگرخواهان عرضه بازی همراه با آیتم‌های ویژه‌ای مانند تی‌شرت، نسخه‌های مخصوص، رمان بصری و رمان نوشتاری هستید، ایده‌های خود را با ما در میان بگذارید.

این پروژه جدید در حالی روند ساخت خود را سپری می‌کند که جسیکا کاری، رئیس، آهنگ‌ساز و کارگردان سابق چاینیز رووم، دیگر در استودیو حضور ندارد.

Everybody's Gone to the Rapture که به‌احتمال زیاد در اختیار دارندگان پلتفرم پی‌سی نیز قرار خواهد گرفت، در هنگام عرضه با بازخوردهای متفاوتی مواجه شد. عده‌ای به‌صورت کلی با ایده بازی موافق نبودند و عده‌ای دیگر، داستان و محیط‌های گیرای آن را به شدت تحسین می‌کردند و در نهایت، این ساخته آخرالزمانی زیبا موفق به دریافت جایزه بهترین داستان‌سرایی از سوی انجمن نویسندگان بریتانیا شد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده