// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تکذیب ساخته شدن Crash Bandicoot در بیانیه‌ جدید کمپانی اسبا‌ب‌بازی NECA

NECA، شرکت سازنده اسبا‌ب بازی با انتشار بیانه‌ای رسما توضیحاتی را در رابطه با سخنان رَندی فالکز ارائه کرده است. فالکز هفته‌ی گذشته در جریان مصاحبه‌ای با پیکسل‌دن خبر از ساخت بازی جدیدی از Crash Bandicoot توسط سونی داده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بسیاری از بازیکنان قدیمی با نام Crash Bandicoot آشنایی کامل دارند. روباه نارنجی رنگی که با ماجراجویی‌های خود، در خاطرات کودکی بسیاری از بازیکنان جای دارد. هفته‌ی گذشته بود که رَندی فالکز، مدیرعامل اجرایی NECA، شرکت سازنده اسباب‌بازی‌های مشهور طی مصاحبه‌ای با پیکسل‌دن در نمایشگاه اسبا‌ب بازی نیویورک خبر از ساخت نسخه‌ی تازه‌ای از مجموعه Crash Bandicoot داده بود.

فالکز در جریان مصاحبه گفت:

می‌دانم که آنها در حال برگرداندن Crash Bandicoot هستند، لِذا آنها برخی محصولات عالی را موجود دارند.

مدیر عامل اجرایی NECA در این مصاحبه همچنین در رابطه با تعامل شرکت NECA و سونی برای تولید مجسمه‌های مرتبط با محصولات سونی مانند نیتن دریک، کراتوس و سَک‌بوی، شخصیت دوست‌داشتنی مجموعه Little Big Planet سخن گفته بود.

اما متاسفانه، در بیانیه‌ای که دیروز برای وب‌سایت گیم‌اسپات ارسال شد، شاهد تکذیبیه‌ای برای صحبت‌های بیان شده توسط رندی فالکز هستیم و متاسفانه باید گفت که بیانیه‌ حاوی اخبار خوبی برای طرفداران Crash Bandicoot نیست. ظاهرا فالکز قصد تایید بازگشت Crash Bandicoot را نداشته است:

به این صورت نیست. برخی نظر او (رَندی فالکز) را اشتباه متوجه شده‌اند. رندی قبل از حضور در نمایش پوستر جعلی ساخته شده توسط طرفداران را دیده و به همین دلیل وی [با اشاره‌ای به پوستر] گفته است که اگر این بازی بازگردد، ما علاقمند به ساخت مجسمه‌های آن هستیم.

مدتی قبل صفحه‌ی توئیتر پلی‌استیشن خاورمیانه تصویری از کرش بندیکوت را منتشر کرده بود. این اتفاق شایعات پیش آمده پس از حاشیه‌های رویداد PlayStation Experience 2015 در رابطه با ساخت دوباره‌ی Crash Bandicoot را قوّت بخشید. در این رویداد شاون لایدن، مدیر سونی آمریکا تیشرتی را با تصویری از شخصیت کِرَش بندیکوت بَرتَن کرده بود که در نتیجه‌ آن بسیاری از طرفداران امیدوار به رونمایی از نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه شده بودند.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده