نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

ثبت‌نام برای نسخه آزمایشی بروزرسانی 3.5 پلی‌استیشن 4 آغاز شد

اگر مایل هستید تا نسخه‌ی آزمایشی بروزرسانی 3.5 کنسول پلی‌استیشن 4 را قبل از انتشار نسخه‌ی نهایی امتحان کنید، می‌توانید همین لحظه اقدام به ثبت نام کنید. با زومجی همراه باشید.

آن دسته از دارندگان پلی‌استیشن 4 که علاقه‌مند به دریافت نسخه‌ی آزمایشی بروزرسانی 3.5 برای این کنسول هستند، از امروز می‌توانند بخت‌شان را جهت به‌دست آوردن فرصتی برای تجربه کردن آن امتحان کنند. اگر شما هم جزو این گروه هستید، کافی است به وب‌سایت پلی‌استیشن سری بزنید و پس از پذیرفتن شرایط اعلام‌شده، شناسه‌ی کاربری‌تان در شبکه‌ی پلی‌استیشن را در بخش مربوطه وارد کنید.

البته ثبت‌نام کردن در طرح فوق تضمینی برای دریافت بروزرسانی نیست و تنها تعداد محدودی از ثبت‌نام‌کنندگان از سوی سونی در این برنامه شرکت داده خواهند شد. در همین راستا، کاربران برگزیده مدتی بعد از پر کردن فرم، توسط ایمیلی از انتخاب شدن‌شان و شیوه‌ی دسترسی به بروزرسانی آگاه خواهند شد.

به‌گفته‌ی سونی، کاربرانی که محتوای جدید را دریافت می‌کنند می‌توانند در هر زمانی که مایل بودند، به بروزرسانی قبلی‌شان بازگردند. همچنین برای شرکت در طرح فوق، علاوه بر پلی‌استیشن 4 و اتصال اینترنتی، یک حساب‌کاربری از نوع Master هم مورد نیاز است.

نسخه‌ی آزمایشی بروزرسانی 3.5 قرار است در ماه مارس برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود که البته سونی هنوز تاریخ دقیقی را برای آن اعلام نکرده است. دریافت‌کنندگان این محتوا می‌توانند بازخوردها و نظرات‌شان را درباره‌ی آن از طریق انجمن‌های رسمی پلی‌استیشن با سونی و دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

منابع: AttackoftheFanboy / Blog.PlayStation


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده