نویسنده: میثم علی حسنی
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

آشنایی با تیم‌های حاضر در مسابقات شانگهای - Team Secret

به سراغ معرفی اولین تیم دعوت شده به مسابقات شانگهای می‌رویم، تیمی متشکل از بازیکنان نقاط مختلف جهان که طرفداران بسیاری دارد و حتی بعضی از آنان لقب بهترین تیم بازی Dota 2 را به آن نسبت می‌دهند که البته فعلا بر روی کاغذ و نتایج به‌دست آمده این گونه نیست.

تیم Secret در لبه یک تیغ حرکت می‌کند؛ آن ها هم می‌توانند مانند یک نیروی عظیم و منهدم کننده‌ای بی‌نظیر باشند یا با کوچکترین مشکل و اشتباه به سمت زوال سقوط کنند. در حالی که تمام بازیکنان این تیم دارای توانایی بالا، تجربه زیاد و قابل احترامند؛ اما نتیجه‌ای که در مسابقات پاییزی فرانکفورت کسب کردند با توجه به سطح آن‌ها زیاد خوب نبود. Secret در تورنمنت‌های مختلف نتایج ضعیفی از آغاز انتشار بروزرسانی 6.86 گرفته است که Mars Dota 2 League ،the WCA Championships و Starladder |i-League تعدادی از این مسابقات هستند. به هر حال اگر کاپیتانی باشد که بتواند Secret  را انسجام بخشد و این تیم را به دوران اوج خود بازگرداند، مسلما آن شخص کلمنت ‘Puppey’ ایوانو است. باقی اعضای تیم نیز چشم امیدشان به دانش، تجربه بالا و فریب تیم حریف با استایل خاص پیک و بن‌های  او دوخته شده است تا یک عملکرد موثر و عالی را در مسابقات شانگهای شاهد باشیم.

مطالب مرتبط

بعد از تشکیل این تیم در سال ۲۰۱۴، بهترین بازیکنان هر پست آن زمان در کنار هم جمع شدند و شاید در آغاز سومین Major سال، دیگر خبری از آن تیم قبلی نباشد ولی ترکیب فعلی نیز از بازیکنانی تشکیل شده که در نقش خود جز بالاترین رتبه‌های رده بندی جهانی هستند. یوهان ‘pieliedie’ آستروم به خوبی می‌داند در نقش ساپورت چگونه برای تیم خود فضا ایجاد کند. راسموس ‘MiSeRy-’ فیلیپسن که با انجام کارهای عجیب و بحث برانگیز خود شناخته می‌شد، حالا برای حریفان تبدیل به کابوس شده است و بازی را در نقش Offlaner برای آن‌ها سخت می‌کند.  اومر ‘w33’ آلیوی بازیکنی که تا قبل حضورش در تیم Secret نتوانسته بود زیاد شهرتی برای خود دست و پا کند و فقط به عنوان یک بازیکن با سطح MMR بالا شناخته می‌شد، حالا خود را در کنار بازیکنانی مثل سومیل ‘SumaiL’ حسن و گوستاو ‘s4’ مگنوسون در حال تلاش برای کسب عنوان بهترین بازیکن پست Mid جهان می‌بیند و در آخر جکی ‘EternalEnvy’ مائو که وقتی هیروی خود را انتخاب می‌کند نیاز به توجه و دقت بسیاری برای کنترل دارد و تیم دشمن باید حسابی حواس خود را جمع کند؛ اما فصل مشترک و عنصر متحد کننده این ترکیب به هم ریخته Puupey است که با راهنمایی و ساپورتینگ قوی خود همواره جزو بهترین‌ها در این نقش در سال‌های متمادی شناخته می‌شود.

Team Secret

ترکیب Team Secret

Estonia کلمنت ‘Puppey’ ایوانو
Canada جکی ‘EternalEnvy’ مائو
Denmark راسموس ‘MiSeRy-’ فیلیپسن
Romania اومار ‘w33’ آلیوی
Sweden یوهان ‘pieliedie’ آستروم

روش بازی Team Secret کاملا انعطاف پذیر است؛ اما در نگاه کلی بیشتر تمرکز تیم برای ایجاد فضا و فارم راحت‌تر EternalEnvy خلاصه می‌شود.Puppey و pieliedie در بازی بیشتر سعی در پشتیبانی و همراه بودن با بازیکنان دیگر دارند و معمولا به انجام عمل هرس کردن (اذیت و آزار بازیکن تیم حرف با ضربه و اسکیل‌ها) بازیکن Mid تیم حریف، استک کردن و جمع کردن یونیت‌های داخل جنگل و حمایت از مسیرها و بازیکنان آن مشغول هستند. این تیم زمانی در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد که تمام موارد و وظایف بازیکنان به خوبی انجام شوند و انتخاب‌های قوی و موثری برای مبارزات بازی در نظر گیرند تا بتوانند پیروز جدال‌های مسابقه باشند.

تیم Secret فقط تعداد کمی بازی رسمی و حرفه ای بعد از انتشار بروزرسانی 6.86 انجام داده است. آن‌ها نتایج مختلفی با هیروهای Oracle و Earth Spirit (جدیدا در Captain Mode قابل انتخاب هستند) به دست آورده‌اند؛ از طرفی w33 نشان داده است به هیروی Earth Spirit و توانایی‌های آن تسلط خوبی دارد و موفقیت بسیاری با این هیرو کسب کرده، در حالی که pieliedie فقط توانسته در یک مسابقه با انتخاب Oracle تیم خود را به پیروزی برساند. با توجه به تجربیات به دست آمده مشخص است این تیم نیاز به بازی و رقابت با تیم‌های حرفه ای بیشتری در مسابقات‌ گوناگون دارد تا بتواند در نسخه 6.86 بازی به دوران اوج خود بازگدد.

عناوین کسب توسط تیم Secret بعد از مسابقات فرانکفورت:

نهم تا دوازدهم مشترک: WCA Cyber Arena
پنجم و ششم مشترک: Starladder|i-League
هفتم و هشتم مشترک: MarsTV Dota2 League Winter 2015

آمار پیک و پیروزی تیم Secret در نسخه 6.86 نقشه بازی:

EternalEnvy:

Spectre /5 games/80% win rate

Ember Spirit /5 games/40% win rate

Gyrocopter /3 games/67% win rate

w33:

Invoker /8 games/50% win rate

Earth Spirit /6 games/83% win rate

Zeus /3 games/33% win rate
  MiSeRy-:

Lone Druid /6 games /83% win rate

Dark Seer /4 games /50% win rate

Nature’s Prophet/3 games/67% win rate

pieliedie:

Rubick/4 games/50% win rate

Oracle/4 games/25% win rate

Witch Doctor/3 games/67% win rate

Puppey:

Dazzle/5 games/40% win rate

Bane/4 games/50% win rate

Tusk /4 games/50% win rate

Team Secret با مهارت‌های منحصر به فرد خود مسلما می‌تواند یک چالش برای تیم‌های مطرح و مدعیان قهرمانی مسابقات شانگهای باشد، ولی به احتمال زیاد با وضع فعلی این تیم نمی‌تواند به رتبه اول این مسابقات دست یابد. مدعی اصلی قهرمانی TI5 و مسابقات فرانکفورت حالا با توجه به عملکرد بحث برانگیزش در نسخه 6.86 و همینطور شکست‌ها و نتایج ضعیف در تورنمنت‌ها مطرح در مقابل دیگران مدعیان آماده این مسابقات از شانس کمی برای قهرمانی برخوردار است؛ اما برای Secret و بازیکنان بزرگ آن حتی قهرمانی نیز دست نیافتنی نیست به شرطی که بتوانند به انسجام قبلی خود بازگردند.

نظر شما چیست؟ این تیم در مسابقات شانگهای می تواند با قهرمانی طرفداران را خود شگفت زده کند؟

منبع:Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده